کد خبر: ۴۲۸۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹ 23 May 2017
به گزارش تابناک یزد،مسئول دبیرخانه کانون مساجد یزد گفت: طرح « ربیع القرآن» به میزبانی مساجد استان یزد برگزار می شود.

محسن رستگاری گفت: طرح « ربیع القرآن» به منظور ورود به ماه مبارک رمضان به میزبانی مساجد استان یزد برگزار می شود.

وی افزود: این طرح با با برگزاری محفل انس با قرآنی، تجلیل از روزه اولی ها، سخنرانی با موضوع « قرآن و ماه مبارک رمضان» و برنامه های قرآنی برگزار می شود.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد تصریح کرد: این برنامه با حضور علاقمندان قرآنی و مردم دارالعباده یزد برگزار می شود.

رستگاری هدف از برگزاری این برنامه را احیا سنت توجه ویژه به قرآن و قرآن­ شناسی در ماه مبارک رمضان، ترغیب متولیان مسجدی به فراهم کردن  زمینه اجرای برنامه­ های قرآنی در طول ماه مبارک رمضان، ایجاد پیوند قرآنی بین مسجد، مردم، متولیان مساجد و نهادهای فرهنگی، قرآنی و اجرایی استان، ضرورت توجه به انس هر چه بیشتر عموم مردم با قرآن کریم و ارتقا معارف قرآنی، ارائه الگوی برنامه قرآنی برای مساجد، ترویج فرهنگ فعالیت های قرآنی دانست.

وی ادامه داد: همچنین این برنامه به همت کانون های مساجد استان در مساجد برگزار می شود و از برنامه های ماه مبارک رمضان استقبال می شود.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد گفت: در این راستا برنامه ای به صورت شاخص به میزبانی دبیرخانه کانون های مساجد یزد در محل امامزاده سید جعفر محمد (علیه السلام) یزد روز پنجشنبه (۵ خرداد) بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار