طبق آمارهای موجود دوباره آمار ازدواج در یزد کاهش و آمار طلاق افزایش یافته است.
کد خبر: ۴۲۹۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۴ 25 May 2017
 به گزارش تابناک یزد،معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی ثبت احوال استان یزد گفت: آمار ازدواج در یزد کاهش و آمار طلاق افزایش یافت.
فاطمه فاتحی در همایش مشترک سیاست‌های کلی جمعیت با بیان اینکه عوامل مختلفی در بحث جمعیت تاثیرگذارند، اظهار داشت: ازدواج، باروری، طلاق، فوت از جمله عوامل موثر در بحث نرخ جمعیت به حساب می‌آیند.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته تعداد ولادت‌های ثبت شده در استان یزد 25 هزار و 741 مورد بوده که نسبت به سال قبل از آن که 25 هزار و 479 مورد ثبت شده، یک درصد کاهش داشته است.

معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی ثبت احوال استان یزد در ارتباط با وضعیت ثبت فوت در یزد هم گفت: تعداد وفات ثبت شده در یزد هم در سال گذشته چهار هزار و 596 مورد و در سال 94 معادل چهار هزار و 596 مورد بوده است.

فاتحی از کاهش سه و چهار دهم درصدی ازدواج در یزد خبر داد و افزود: سال گذشته در حالی هشت هزار و 555 مورد ازدواج در یزد ثبت شده که سال قبل آن، این آمار هشت هزار و 858 مورد بوده است.

وی ادامه داد: بیشترین آمار ازدواج در استان یزد به ترتیب مربوط به شهرستان‌های یزد، میبد و اردکان و کمترین ازدواج هم به ترتیب مربوط به شهرستان‌های بهاباد و اشکذر بوده که بهاباد نسبت به سال 94 معادل 15 درصد رشد و اشکذر نسبت به این سال 14 درصد کاهش داشته است.

معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی ثبت احوال استان یزد ادامه داد: متاسفانه طلاق در استان یزد افزایش 10 و نیم درصدی داشته به گونه‌ای که در کل استان در سال 94 تعداد یک هزار و 482 مورد طلاق ثبت شده ولی سال گذشته این میزان به یک هزار و 638 طلاق رسیده است.

 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
عالی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار