نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: روحانیون و عموم مبلغان دینی باید در طول سال و بخصوص از فرصت ماه مبارک رمضان برای ترویج مبانی دینی در بین مردم و جوانان بنحو شایسته استفاده کنند.
کد خبر: ۴۳۰۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵ 26 May 2017
به گزارش تابناک یزد،آیت‌الله محمدرضا ناصری در همایش طلایه‌داران تبلیغ یزد افزود: دشمنان در برهه کنونی بشدت از فضای مجاری برای تضعیف اسلامت نظام و تخریب مبانی دینی استفاده می کنند.
وی ادامه داد: نظام اسلامی در صورتی می تواند همچنان به رغم توطئه های مختلف دشمنان موفق باشد که همواره بنحو شایسته و با حضور و همراهی مردم و روحانیون مسائل معنوی تقویت شود.
امام جمعه یزد گفت: از راه‌هایی که دشمنان به دنبال تغییر سبک زندگی مردم و جوانان هستند بهره گیری از زندگی غربی و دور شدن از معنویت و ارزش های الهی و انسانی است.
ناصری گفت: همه مردم و بخصوص روحانیون باید نسبت به مسائل دینی و ترویج ارزش ها و اخلاق در جامعه و بین جوانان خیلی حساس باشند چون همه در قبال اجرایی شدن آموزه های دینی مسئول هستیم.
امام جمعه یزد همچنین به احیای مساجد و بهره گیری هرچه بهتر از ماه مبارک رمضان به عنوان یک ضرورت همیشگی و جذب مردم و جوانان تاکید نمود.
ناصری همچنین از دست اندرکاران مساجد و کسانی که برای احیا و برگزاری برنامه های مناسب در آن فعالیت دارند قدردانی کرد.
استان یزد دارای سه هزار مسجد و یک هزار و 500 روحانی است .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار