عضو شورای فرهنگی عمومی استان یزد گفت: رسیدگی جدی به مشکلات روحی و روانی از مهمترین نیاز خانواده های زندانیان است که باید برای حل آنها به دنبال چاره اساسی بود.
کد خبر: ۴۳۰۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸ 26 May 2017
به گزارش تابناک یزد،حجت الاسلام سید محمد کاظم مدرسی در همایش بزرگداشت روز پنجم خردادماه ( روز نسیم مهر ) و رسیدگی به خانواده زندانیان افزود: دولت به تنهایی نمی تواند در رسیدگی به نیازهای خانواده زندانیان عمل کند و باید خیران و مردم همکاری نمایند.
وی ادامه داد: مشکلات مالی، درمانی ، فرهنگی و تحصیلی فرزندان خانواده زندانی و رسیدگی به معیشت آنها نیز از جمله مسائلی است که برای حل آنها یک عزم جدی همگانی و مسئولانه طلب می کند.
امام جمعه محمد آباد یزد تصریح کرد: در سال های اخیر توسط اداره کل زندان ها و برخی تشکل ها و مردم برای رسیدگی به امور مختلف خانواده زندانیان کارهای خوبی در استان انجام گرفته ولی قطعا کافی نیست.
مدرسی گفت: همه مردم و مسئولان باید بر حسب وظیفه دینی و انقلابی در این عرصه مهم و موثر پیشگام باشند که رسالتی مهم و تاثیر گذار محسوب می شود.
وی ، اشتغال زندانیان داخل زندان ، کم شدن اطاله دادرسی ، مرخصی‌های موردی و وجود بندهای باز و آزاد را از راهکارهای مهم مسئولان برای حل مشکلات زندانیان و خانواده‌های آنان برشمرد و از خیرین استان درخواست کرد برای حمایت از خانواده‌های زندانیان همت بیشتری داشته باشند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار