رئیس ستاد اصولگرایان معتدل در استان قزوین گفت: مردم خواستار رئیس‌جمهور اصلاح‌طلب یا اصولگرا نبودند بلکه در پی دستیابی به منافع ملی رای دادند.
کد خبر: ۴۳۱۲۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸ 28 May 2017
محمدجواد کاظم‌پور شامگاه چهارشنبه در جشن پیروزی حجت‌الاسلام حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری که با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد اظهار داشت: حمایت بی‌سابقه مردم از انتخابات امری مهم و ضروری در پیروزی روحانی بود که در این مهم صیانت آرای مردم در اولویت قرار داشت.

وی بیان کرد: عده‌ای از مردم گرایش و منافع سیاسی خاصی نداشتند اما به سبب باور ملی و برنگشتن به دوران ریاست جمهوری پیشین در کمپین حسن روحانی فعالیت کرده و از ایشان حمایت می‌کردند.

رئیس ستاد اصولگرایان معتدل در استان قزوین گفت: بخشی از افرادی که حمایت کردند به سبب احساس نگرانی از شرایط قبل بود که امری حائز اهمیت است.

کاظم‌پور خاطرنشان کرد: مسئولانی همچون حجت‌الاسلام ناطق نوری، علی لاریجانی، علی مطهری و جمعی از شخصیت‌های کشور از روحانی حمایت کردند و برای منافع ملی کشور اجماع کردند این مهم در حالی بود که مردم خواستار رئیس‌جمهور اصلاح‌طلب یا اصولگرا نبودند بلکه در پی دستیابی به منافع ملی رای دادند.

وی عنوان کرد: عده‌ای برجام را کاغذ پاره‌ می‌دانستند اما مردم و مسئولان مشاهده کردند که این کاغذ پاره‌ها با اقتصاد، دارو و وضعیت کشور چه کرد و این اجماع به خاطر این بود که به دوران قبلی  بازنگردیم.

رئیس ستاد اصولگرایان معتدل در استان قزوین ادامه داد: اگر در انتخابات شخص دیگری رئیس‌جمهور بود دیگر در عرصه بین‌المللی صدای رسای ظریف وزیر امور خارجه را نمی‌شنیدیم.

کاظم‌پور عنوان کرد: جریان سیاسی سوم رویکرد اصلاح طلبی و آزادی، قائل به آزادی رسانه‌ها بوده که باید مورد توجه قرار گیرد این مهم در حالی بوده که مرزهای ایران هیچ تهدیدی ندارد و در این راستا باید دست از اختلافات برداریم.

مردم در انتخابات به حضور در عرصه بین‌المللی «آری» گفتند

منوچهر حبیبی معاون امور اقتصادی استاندار قزوین نیز در این مراسم گفت: حماسه سوم خردادماه به پاس فداکاری‌ها و جان‌فشانی‌های جوانان انقلابی رخ داد که در تاریخ انقلاب و نظام ماندگار شد.

وی بیان کرد: خوشبختانه انتخابات پرشوری با حضور حداکثری مردم رقم خورد و ملت به ندای رهبر گوش فرا داده و در صحنه حضور یافتند.

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین تصریح کرد: مردم با انتخاب خود به برنامه‌های دولت یازدهم و حضور در عرصه‌های بین‌المللی پاسخ آری دادند و حضور پرشور خود را به جهانیان نشان دادند.

حبیبی ادامه داد: در پاسخگویی به اعتماد مجدد مردم و ادامه برنامه‌های دولت یازدهم به صورت جدی دنبال خواهد شد و خوشبختانه مردم استان مشارکت ویژه‌ای داشتند به طوری که میزان مشارکت در استان 10 درصد از متوسط کشوری بالاتر بود.

وی خاطرنشان کرد: در صحت و سلامت انتخابات برگزار شد و تمام مسئولان در این زمینه اقدامات ویژه‌ای انجام دادند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار