حامد دارابی در گفتگو با تابناک :
مدیر کل سازمان حج و زیارت استان کرمانشاه گفت:تا کنون هیچ یک از متقاضیان حج تمتع به صورت رسمی انصراف نداده اند، وما منتظر عقد قرار دادبرای اعزام زائران حج عمره هستیم که در صورت مهیا شدن شرایط از بیستم صفر سالجاری شاهد اعزام زائر خواهیم بود.
کد خبر: ۴۳۱۵۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵ 28 May 2017
حامد دارابی امروز در گفتگو با خبرنگار تابناک از کرمانشاه، اظهارداشت: سهمیه استان کرمانشاه برای اعزام زائران به  حج تمتع در سال ۹۶ تا روز گذشته ( ۶ خرداد ماه سالجاری) ۸۵۰ نفر بوده ، که این میزان امروز به  یک هزار تن رسید.
 
وی خاطر نشان کرد:نسبت به سال ۹۴؛  ۴۵ درصد افزایش سهمیه اعزام  زائر برای شرکت در حج تمتع داشته ایم، که چهار کاروان اهل تشیع و سه کاروان شامل زائران اهل تسنن است.

 وی با بیان اینکه سهمیه ی  کاروان اهل تسنن برای اعزام کامل شده است، افزود: اما ۴۵ درصد ظرفیت سهمیه کاروان اهل تشیع خالی است.

مدیر کل حج و زیارت استان کرمانشاه ادامه داد: افرادی که در تاریخ ۲۹ اسفند ۸۵ برای اعزام به حج تمتع ودیعه گذاری کرده اند می توانند دراین دوره ثبت نام کنند.

دارابی خاطر نشان کرد:  در صورت عدم تکمیل ظرفیت برای اعزام با پرداخت مابه التفاوت در سال ۹۶ و ۹۷ برای ثبت نام اقدام کنند، و تغییر در هزینه های آن ایجاد نشده و درحالی است که اختلاف هزینه ناشی از تغییرات ارز است.

وی با اشاره به اینکه برای انجام ثبت نام هر زائر از سوی مقام معظم رهبری به ارزش ۱۲ میلیون ریال تخفیف گرفته ایم، تصریح کرد:  امسال اعزام کاروان های استان های کرمانشاه و ایلام از فرودگاه * شهید اشرفی اصفهانی* صورت خواهد گرفت. 

گفتگو از حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار