مدیرعامل ستاد دیه استان یزد گفت: برای آزادی 163 زندانی جرائم غیرعمد در استان به بیش از 290 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
کد خبر: ۴۳۱۸۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۶ 29 May 2017
به گزارش تابناک یزد،«اسلام افشون» طی نشستی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: علت اصلی زندانی شدن این افراد به ترتیب مسائل مالی، مهریه، نفقه و دیه است .

وی افزود: در سال گذشته 120 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد در استان با حمایت خیران و تامین 120 میلیارد ریال از زندان ها آزاد و به دامان خانواده خود بازگشتند .

مدیرعامل ستاد دیه استان یزد گفت: سال گذشته در سطح استان جشن های مختلف گلریزان در ماه مبارک رمضان با همکاری خیران ، دستگاه های مختلف اجرایی و مردم بنحو شایسته برگزار شد.

افشون تصریح کرد: امسال نیز جشن های گلریزان در یزد و 9 شهرستان تابعه استان برگزار می شود که امیدواریم با حضور و حمایت آحاد مردم و خیران زمینه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد استان فراهم شود.

وی گفت: رسانه های گروهی نقش مهمی در فرهنگ سازی و جلب مشارکت مردم و خیران برای حضور فعال در جشن های گلریزان و کمک برای زندانیان جرائم غیر عمد بر عهده دارند .

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد‌: جشن گلریزان در مرکز استان در شهرستان یزد در شامگاه چهارشنبه 10 خردادماه بعد از نمازمغرب و عشا در سالن شهید عباسپور شرکت برق منطقه ای برگزار می شود .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار