با پایان یافتن مهلت قانونی ثبت نام داوطلبان نامزدی انتخابات هیات مدیره و بازرسان خانه مطبوعات، در مجموع 23 نفر در استان یزد برای رقابت در این انتخابات نام نویسی کردند.
کد خبر: ۴۳۱۸۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۰ 29 May 2017
به گزارش تابناک یزد،برای انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات استان یزد، از 17 داوطلب عضویت در هیات مدیره 12 نفر مدیرمسئول و پنج نفر خبرنگار هستند و 6 نفر نیز برای بخش بازرسان خانه مطبوعات ثبت نام کرده اند.
اداره امور خانه مطبوعات طبق اساسنامه برعهده هیات مدیره‌ ای هفت نفره به عنوان اعضای اصلی است که 2 نفر از مدیران مسئول نشریات چاپی یا الکترونیک، سه نفر از خبرنگاران شاغل در رسانه ها، یک نفر از مسئولان نمایندگی ‌ها و سرپرستی‌ های روزنامه های سراسری و یک نفر از مسئولان نمایندگی خبرگزاری ‌ها را شامل می شود.
در انتخابات خانه مطبوعات 2 نفر نیز به عنوان بازرس اصلی انتخاب می شوند.
در صورتی که تعداد نامزدها در یک بخش به حد نصاب نرسد، پس از پایان رای گیری، از افرادی که بیشترین آرا را کسب کرده اند اما در بخش مربوط به خودشان به عضویت هیات مدیره درنیامده اند، به عنوان عضو اصلی در بخش های فاقد نامزد استفاده می شود.
انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات استان یزد از ساعت 8 تا 16 روز چهارشنبه دهم خرداد ماه همزمان با سراسر کشور به صورت الکترونیکی برگزار می شود.
تاکنون 71 نفر به عضویت خانه مطبوعات استان یزد درآمده اند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار