ماموران پلیس شهرستان اشکذر یک دستگاه موتورسنگین یاماها 1200 سی سی قاچاق را توقیف، راکب آن را دستگیر و به دادسرا معرفی کردند.
کد خبر: ۴۳۱۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۱ 29 May 2017
به گزارش تابناک یزد،فرمانده انتظامی اشکذر درباره این خبر گفت: در راستای اجرای طرح امنیت اجتماعی و برخورد با مزاحمان و مخلان نظم و امنیت شهروندان، ماموران پلیس آگاهی این موتور را توقیف کردند.
وی ضمن اشاره به دستگیری یک متهم و معرفی وی به دادسرا خاطر نشان کرد: ارزش برآورد شده این موتورسیکلت قاچاق و غیرمجاز بیش از 500 میلیون ریال است.
فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر تصریح کرد: راکب این موتورسیکلت با ایجاد جو رعب و وحشت، آرامش و آسایش شهروندان را سلب کرده بود که با تلاش ماموران پلیس دستگیر شد.
***
فرمانده انتظامی شهرستان خاتم از توقیف یک دستگاه کامیون بنز حامل 130 راس احشام فاقد مجوز به ارزش 900 میلیون ریال خبر داد.
سرهنگ حسین منصوری گفت:ماموران انتظامی این شهرستان حین کنترل خودرو‌های عبوری یک دستگاه کامیون حامل احشام فاقد مجوز را توقیف کردند.
وی گفت: در بازرسی از خودرو‌ی مورد نظر این تعداد گوسفند فاقد مجوز کشف شد.
منصوری ارزش این تعداد احشام فاقد مجوز را بیش از 900 میلیون ریال عنوان و خاطرنشان کرد:احشام فاقد مجوز پس از صورتجلسه تحویل مراجع ذی‌صلاح شد.
***
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان گفت: ماموران پلیس در بازرسی از یک دستگاه کامیونت ایسوزو 3 تن و 200 کیلوگرم میوه خارجی قاچاق را کشف کردند.
سرهنگ محمود میرحسینی افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس این استان، یک دستگاه کامیونت ایسوزو را که از جنوب شرق کشور با محموله میوه عازم اراک بود برای بررسی مدارک و بارنامه متوقف کردند.
وی ادامه داد: با بررسی ماموران پلیس مشخص شد این کامیون حامل این میزان لیمو و سیب خارجی قاچاق فاقد مجوز گمرکی می باشد که به همین منظور کامیون توقیف و به سازمان تعزیرات حکومتی استان یزد تحویل داده شد.
معاون هماهنگ کننده پلیس استان یزد ضمن اشاره به دستگیری دو متهم در این خصوص خاطرنشان کرد: متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
***
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان خاتم از اجرای موفقیت آمیز طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با دستگیری 16 نفر متهم طی 48 ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ غلامرضا کشوری با اشاره به موفقیت آمیز بودن این طرح و تاثیر آن بر ثبات امنیت پایدار گفت:
طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در 48 ساعت گذشته با هدف افزایش احساس امنیت در بین شهروندان و پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز از لوث وجود قاچاقچیان موادمخدر اجرا شد.
وی دستگیری این تعداد متهم با مقادیری موادمخدر را از دیگر نتایج مثبت این طرح عنوان کرد.
کشوری گفت: متهمان دارای سوابقی از قبیل، خرید و فروش موادمخدر، سرقت و ایراد ضرب و جرح عمدی هستند که پس از تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند.
این مقام انتظامی در ادامه با اشاره به نقش مهم مشارکت مردم در ثبات امنیت خاطر نشان کرد: هر چه این پیوند قویتر باشد امنیت حاصل از آن ملموس تر و پایدار تر خواهد بود به طوری که در جوامع امروزی امنیت پایدار
را نوعی نعمت اجتماعی می پندارند که تمامی حکومت ها برای تحقق آن تلاش می کنند.
جانشین فرماندهی انتظامی خاتم با تأکید بر اجرای طرح های مختلف پلیسی به صورت محسوس و نامحسوس در شهرستان خاطرنشان کرد: یکی از وظایف پلیس برخورد با بی نظمی و مقابله با هنجارشکنان در جامعه است که پلیس در این راستا مصمم است با افرادی که باعث بروز نا امنی و ایجاد بی نظمی در جامعه می شوند برابر قانون برخورد کند.
محورهای ارتباطی استان یزد به دلیل اتصال استان های جنوبی به مرکز کشور و موقعیت این استان در کانون کریدور شمال - جنوب کشور باعث شده تا راه های این استان مورد سوء استفاده برای انتقال کالای قاچاق قرار گیرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار