کد خبر: ۴۳۷۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵ 08 June 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛ دو روزنامه "فرهیختگان" (ارگان دانشگاه آزاد اسلامی) و روزنامه اصولگرای "وطن امروز" صفحه یک (عکس و تیتر) مشابهی در فردای حملات تروریستی در تهران بسته اند.

این دو روزنامه که پیشتر در دو اقلیم متفاوت فکری و سیاسی بوده اند با تغییر و تحولات صورت گرفته در هفته جاری در ارگان مطبوعاتی دانشگاه آزاد و تغییر مشی و سیاست رسانه ای ارگان دانشگاه آزاد اسلامی، حالا به نظر می رسد بیش از هر زمان دیگری به سلیقه و گرایش سیاسی مشترکی رسیده اند.

گفتنی است در هفته جاری با تغییرات صورت گرفته در ارگان رسانه ای دانشگاه آزاد بسیاری از خبرنگاران،دبیران و اعضای شورای سردبیری سابق این روزنامه از سمت خود استعفا کرده و  تیم جدیدی مسئولیت هدایت ارگان رسانه ای دانشگاه آزاد را به دست گرفته است.

روزنامه فرهیختگان سابق بر این مشی رسانه ای "اعتدالی" داشته است اما به نظر می رسد با ورود تیم جدید رسانه ای به این ارگان مطبوعاتی از هفته جاری که متعاقب انتصاب دکتر علی اکبر ولایتی به سمت ریاست هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی صورت گرفته است، مشی این روزنامه به سمت اصولگرایی چرخش بیشتری پیدا کرده است و صفحه یک مشابه این روزنامه با یک روزنامه اصولگرای معروف مخالف دولت گواهی بر این مدعا است.


دو صفحه یک مشابه دو روزنامه از حوادث تروریستی دیروز تهران (+عکس)

دو صفحه یک مشابه دو روزنامه از حوادث تروریستی دیروز تهران (+عکس)
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار