بیش از دو میلیارد و 960 میلیون ریال پاداش در سال گذشته به نماینده 703 چاه کشاورزی در استان پرداخت شده است .
کد خبر: ۴۳۸۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۹ 11 June 2017

به گزارش «تابناک یزد»؛مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: بیش از دو میلیارد و 960 میلیون ریال پاداش در سال گذشته به نماینده 703 چاه کشاورزی در استان پرداخت شده است .

«محمدرضا صحتی» در آیین تجلیل از مدیران اجرایی در جلب مشارکت مشترکان کشاورزی در برنامه مدیریت پیک بار سال 95، در سخنانی با اشاره به این که دو هزار و 237 حلقه چاه در مجموع در استان وجود دارد که دو هزار و 150 حلقه از آن برق‌دار است، افزود: 96.1 درصد چاه‌های استان، برق‌دار است و این در حالی است که 16 درصد فروش انرژی مربوط به بخش کشاورزی است .

وی در تشریح دسته‌بندی شرایط بهرمندی از بخشودگی بهای برق و اختصاص پاداش، خاطرنشان کرد:  مشارکت در طرح 31 روز همکاری در چهار ساعت اوج بار، 31 روز همکاری در چهار ساعت اوج بار  و حداقل یک تا دو ساعت خاموشی چاه در میان باری ، 31 روز همکاری در چهار ساعت اوج بار و حداقل سه تا چهار ساعت خاموشی چاه در میان باری، مشارکت کمتر از 31 روز و حداقل 7 روز همکاری متوالی یا غیر متوالی در 24 ساعت در ماه، از جمله این طرح ها به شمار می رود .

این مسئول مجموع  افزون بر دو میلیارد و 960 میلیون ریال پاداش به نماینده 703 چاه کشاورزی در سال گذشته را یادآور شد .

صحتی خطاب به مدیران اجرایی تاکید کرد: جلب مشارکت باید با تکریم ارباب رجوع و برگزاری دوره توجیهی ویژه مامورین قرائت همراه باشد .

وی اذعان کرد: در طرح جلب مشارکت امسال توجه به اخلاق و رفتار مناسب ، داشتن قدرت جاذبه کلامی و گفتاری به همراه ظاهری مناسب توسط مامورین اهمیت بسزایی دارد .

این مسئول با اشاره به این که وزارت نیرو برای تامین برق 300 ساعت از تابستان نیازمند 15 هزار میلیارد سرمایه‌گذاری است، افزود: باید  اهمیت و منافع مدیریت مصرف برق برای مردم بیان و با شیوه های مختلف آموزشی، مشترکین صنعتی و خانگی نیز از مفاهیم مدیریت انرژی مطلع شوند .

گفتنی است، در ان مراسم همچنین مدیر برق شهرستان ابرکوه با کسب 72 امتیاز به عنوان نفر اول، مدیر برق شهرستان بافق با 65 امتیاز به عنوان نفر دوم و مدیر برق شهرستان اشکذر با 64 امتیاز نفر سوم جلب مشارکت مشترکین کشاورزی را به دست آوردند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار