گزارش شهردار یزد:
شهردار ی یزد در راستای ارائه خدمات به شهروندان 4 پروژه خدماتی ارائه می دهد.
کد خبر: ۴۳۹۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶ 12 June 2017

به گزارش «تابناک یزد»؛شهردار یزد از خرید 5 دستگاه اتوبوس شهری خبر داد و گفت: این 5 دستگاه اتوبوس تا آخر این هفته در مسیر های شلوغ و پرتردد شهر به کار گرفته خواهد شد.

محمد رضا عظیمی زاده ضمن اشاره به این نکته که وسایل بازی پارکها در خیلی از مکانها استاندارسازی شده است گفت: اگر مکان و پارکی وجود دارد که هنوز استانداردسازی نشده است اعلام شود تا نسبت به رفع مشکل اقدام شود.

احداث 5 آب نما

وی در ادامه از احداث 5 آبنما در 5 نقطه شهر خبر داد و گفت : پارک هفتم تیر که یکی از مکان هایی هست که برای آن آبنما در نظرگرفته شده بود که این هفته آبنمای آن به بهره برداری خواهد رسید.

شهردار یزد در ادامه گفت: در سه روز گذشته با توجه به مشکل در کیفیت قیر ارائه شده ، آسفالت معابر انجام نشد و مقرر شد که آزمایشات مختلف در قیر ارائه شده انجام شود و پس از تائید کیفیت قیر، مجدد کار آسفالت معابر انجام شود.

تکمیل پل شهید قهاری سعید

عظیمی زاده در پایان سخنان خود از تکمیل پروژه پل شهید قهاری سعید خبر داد و افزود: این پروژه تقریبا در حال تکمیل شدن می باشد و هم اکنون اجرای عملیات بدنه سازی پل در دستور کار قرار دارد.

نصب واحداث 20 ساعت بزرگ در میادین شهر

وی از احداث بیست عدد ساعت بزرگ در میادین سطح شهر خبر داد و همچنین یادآور شد در راستای اجرای طرح خیابان داروخانه تا داروخانه جلسات مختلفی در حال برگزاری می باشد و چند مورد تملک انجام شده و بقیه تملکات در دست اقدام می باشد .

استاندارد نبودن و بروز نبودن وسایل بازی کودکان در پارکها ، تسریع در اجرای طرح خیابان داروخانه تا داروخانه و ساخت روگذر پل میدان مهدیه و معلم جهت کاهش ترافیک شهری، از دیگر مواردی بود که سیده حمیده وزیری عضو شورای اسلامی شهر یزد به آنها اشاره کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار