کد خبر: ۴۴۲۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۴ 17 June 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛ گروه سينما چهره ها در نظر دارد پربازديدترين اخبار هفته را تحت عنوان «سوژه داغ هفته» در اختيار شما عزيزان قرار دهد تا افرادي که موفق نشدند در طول هفته از اين اخبار مطلع شوند، آگاهي يابند.

سوژه داغ اين هفته مربوط به بازيگران و مجري هايي است که فرزند طلاق هستند.

افشاگري «آشا محرابي» درباره جدايي پدر بازيگرش از خانواده!

آشا محرابي دختر و فرزند اسماعيل محرابي بازيگر قديمي کشورمان است ،اسماعيل محرابي هم اکنون 72 سال و آشا محرابي 43 سال سن دارند. وي درباره جدايي پدرش از خانواده گفت: من تمام برنامه هاي زندگي ام را در آن زمان براساس قراري که با اسماعيل محرابي داشتم تنظيم کردم، ولي زماني که نوجوان بودم او از ما جدا شد و ترجيح داد زندگي تازه اي را تجربه کند. به اين ترتيب قرار ما به هم خورد و ديگر خبري از او نداشتم تا وقتي که در تئاتري بازي مي کردم و او براي تماشا آمده بود. وقتي مرا ديد خيلي تعجب کرد و گفت نمي دانستم که بازيگر شده اي. شايد اگر همان زمان با آن علاقه و انرژي سراغ بازيگري مي رفتم بسيار زودتر از اين مي توانستم به مقصودم برسم.

مليکا و مهراوه شريفي نيا فرزندان «محمدرضا شريفي‌نيا» و «آزيتا حاجيان»

مليکا و مهراوه شريفي نيا فرزندان «محمدرضا شريفي‌نيا» و «آزيتا حاجيان» هستند. اين دو هنرمند سال هاست که از يکديگر جدا شده‌اند. مليکا شريفي نيا درباره طلاق پدر و مادرش گفت: آدم ها وقتي نمي خواهند رفاقتشان را از دست بدهند از يکديگر جدا مي‌شوند.

اشک‌هاي نجمه جودکي روي آنتن زنده تلويزيون

نجمه جودکي در برنامه زنده در حالي که اشک از چشمانش جاري شده بود، گفت: من دختر 18 ساله که نياز داشتم پدر باشد ديگه نبود و اين سخت بود و سخت تر از همه اين بود که مادرت را ببيني که دارد پر پر مي شود و سخت تر از آن، اين است که تو يک خواهر و برادر ديگر داشته باشي که براي آنها نقش پدر را بازي کني.

سيدجواد هاشمي: پدرم آهنگساز و مادرم روضه خوان بود و از هم جدا شدند

سيدجواد هاشمي، نيز در مصاحبه اي که چند هفته پيش با آپارات داشت، بيان کرد: پدرم آهنگساز و مادرم روضه خوان بود. مادرم خيلي با موسيقي مخالف بود و از هم جدا شدند.

گذشته ي تلخ مجري معروف برنامه‌هاي ورزشي

پوريا تابان که با اجراي برنامه دورخيز در ميان ورزشي ها به چهره اي آشنا تبديل شد و با اجراي ورزش از نگاه دو به قله شهرت رسيد. اين مجري درباره گذشته تلخ خود گفت: «من بچه طلاقم، بچه يک ازدواج نافرجام، بچه زوجي که با هم ازدواج کردند تا من تنها را روي دست دنيا بگذارند اما من هيچ وقت خانواده ام را قضاوت نکردم. هيچ وقت نگفتم چرا؟ از زباله ها، از منجلاب و از دستفروشي و خيابان خوابي، راه خودم را پيدا کردم و هيچ وقت هم طلبکار نبودم.
 
 
آخرين خبر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار