معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد از اعزام بیش از ۵۰۰ مبلغ به مناطق مختلف استان یزد، در ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۴۴۳۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹ 18 June 2017
به گزارش «تابناک یزد»معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد با تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت علی (ع) از اعزام بیش ۵۰۰ مبلغ و مبلغه بومی و اعزامی از قم به مناطق مختلف استان در طول ماه مبارک رمضان خبر داد.

حجت‌الاسلام علی کارگر با اشاره به حضور پرشور مردم دارالعباده یزد در مساجد به خصوص در شب های قدر، اظهار داشت: مراسم احیای شب‌های قدر در دو هزار مسجد استان یزد برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد ادامه داد: محفل انس با قرآن، قرائت قرآن، زیارت ادعیه و مناجات خوانی، قرآن سر گذاشتن، نماز صد رکعتی، دعای جوشن کبیر و ... در این شب‌ها انجام می‌شود.

وی افزود: همچنین سخنرانی ائمه جماعات و مبلغان در خصوص اهمیت شب‌های قدر و شهادت امیرالمومنین(ع)، مداحی، اطعام سحری به روزه‌ داران از دیگر برنامه‌های این شب‌ها است.

حجت الاسلام کارگر با اشاره به این که برنامه های زیادی در طول ماه مبارک رمضان در مساجد استان در حال برگزاری است، گفت: جزء خوانی قرآن کریم، پاسخ به سوالات شرعی، سخنرانی، اقامه نماز جماعت هر سه وعده در مساجد از جمله این برنامه ها است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار