کد خبر: ۴۴۳۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱ 18 June 2017
 به گزارش «تابناک یزد»اولین جشنواره فرهنگی ورزشی دستگاه های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان یزد ویژه ماه مبارک رمضان در محل مجموعه ورزشی بانک ملی يزد برگزار شد .
 هدف از برگزاری این جشنواره، ترویج فرهنگ ورزش میان کارکنان، ایجاد روحیه نشاط و شادابی و توجه به سلامت جسمانی آنان اعلام شد .

در این دوره از مسابقات که در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد، شش تیم در رشته‌های دارت و تنیس روی میز به مدت یک هفته به رقابت پرداختند .

در رشته دارت آقایان، «هدایت‌الله کلماتیان» از اداره کل گمرک و «احمد اسدی» و «علی اردانی» هر دو از بیمه ایران مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند و در رشته دارت بانوان، «شهلا شیرالی» از بانک ملی اول شد و «بی‌بی صدیقه میرفخرالدین» و «محبوبه قدیری» هر دو از اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان به ترتیب دوم و سوم شدند .

در رشته تنیس روی میز آقایان، «حبیب رضایی»، «میزرا حسنی» و «محسن فلاح» هر سه از بانک ملی اول تا سوم شدند و در رشته تنیس روی میز بانوان، «زینب مدققی» از اداره کل  امور اقتصادی و دارایی مقام اول را کسب کرد و «مژگان عمادی» و «اعظم احتشامی مقدم»  هر دو از بانک ملی به ترتیب دوم و سوم شدند
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار