کد خبر: ۴۴۳۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲ 18 June 2017
به گزارش «تابناک یزد»مدیر دفتر نظارت بر فروش انرژی و وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق استان یزد از پرداخت  97 درصد از قبوض برق به شیوه غیر حضوری خبر داد .
 «محمدعلی غلامحسینی» ایجاد انگیزه در مشترکین و فراهم کردن زیر ساخت‌های لازم را از عوامل رشد هفت درصدی پرداخت غیرحضوری مشترکین برق یزد نسبت به سال گذشته بیان کرد.

وي گفت: سامانه پرداخت الکترونیکی قبوض 1521 به گونه‌ای طراحی شده تا هم استانی‌ها در هر ساعت از شبانه روز امکان پرداخت غیرحضوری را داشته باشند .

وی اضافه کرد: ذخیره شماره تلفن همراه برای ارسال پیامک رایگان شناسه قبض و پرداخت به محض صدور قبض جدید و ذخیره‌سازی شماره 16 رقمی کارت بانکی به دلخواه مشترک از مزیت‌های آن به شمار می‌رود .

غلامحسینی به افزایش وصول مطالبات با در اختیار گذاشتن دستگاه  pos بی‌سیم به مامورین اشاره كرد و افزود: تجهیز و نصب pc- pos برای کلیه مراکز خدمات پیشخوان در جهت کاهش میزان خطای انسانی و وصول آسان‌تر به همراه درج پیام قدردانی از مشترکین پرداخت کننده قبض به صورت غیرحضوری از اقدامات اخیر دفتر نظارت بر فروش انرژی و وصول مطالبات بوده است .

وی متذکر شد: به دلیل دریافت کامزد توسط پست بانک، اطلاع رسانی لازم به مشترکین برای مراجعه به سامانه‌های بانکی به غیر از پست بانک انجام شد .

مدیر دفتر نظارت بر فروش انرژی و وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق استان یادآور شد: در حال حاضر شیوه‌های دیگری به غیر از سامانه 1521 برای پرداخت غیرحضوری نظیر پرداخت از طریق وب سایت شرکت، دستگاه‌های خودپرداز، پایانه های فروشگاهی، تلفن‌بانک و همراه بانک موبایل‌های هوشمند وجود دارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار