رئیس اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی یزد گفت: در بازرسی از یک دستگاه تریلر، محموله کولر گازی قاچاق به ارزش 2 میلیارد ریال در استان کشف شد.
کد خبر: ۴۴۳۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۳ 18 June 2017
به گزارش «تابناک یزد»سرهنگ حسین رضایی گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس آگاهی با کنترل محورهای ارتباطی یک دستگاه تریلر کانتینردار را به ظن حمل کالای قاچاق متوقف کردند.
وی ادامه داد: در بازرسی از این تریلر 524 دستگاه کولر گازی خارجی قاچاق کشف و 2 متهم در این ارتباط دستگیر شدند.
سرهنگ رضایی خاطر نشان کرد: متهمان این محموله کالای را بدون مجوز گمرکی و به صورت قاچاق از جنوب کشور بارگیری و قصد انتقال به تهران را داشتند که توسط ماموران پلیس استان دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شدند.
****
فرمانده انتظامی اردکان گفت: ماموران پلیس این شهرستان در بازرسی از یک دستگاه کامیون، 120 راس گوسفند قاچاق فاقد مجوز دامپزشکی به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال کشف کردند.
سرهنگ سید رضا صادقیان افزود: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان یک دستگاه کامیون بنز را که با محموله احشام از جنوب شرق کشور عازم استان البرز بود برای بررسی مدارک متوقف کردند.
وی افزود: ماموران پس از بررسی مدارک متوجه شدند که محموله این خودرو فاقد مجوز دامپزشکی است بنابراین خودرو به پارکینگ منتقل و دام های قاچاق نیز به دامپزشکی استان یزد تحویل شد.
سرهنگ صادقیان افزود: در این خصوص یک متهم دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شد.
محورهای ارتباطی استان یزد به دلیل اتصال استان های جنوبی به مرکز کشور و موقعیت این استان در کانون کریدور شمال - جنوب کشور باعث شده تا راه های این استان مورد سوء استفاده برای انتقال کالای قاچاق قرار گیرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار