استاندار یزد گفت: مهارت آموزی، خوداتکایی و جلب مشارکت دانش آموزان در فعالیت های مختلف باید محور برنامه های غنی سازی اوقات فراغت در طول سال و بخصوص تابستان قرار گیرد.
کد خبر: ۴۴۳۹۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۲ 19 June 2017
به گزارش «تابناک یزد»سیدمحمد میرمحمدی  در شورای آموزش و پرورش یزد افزود: اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان یک فرصت است که باید مسئولان با برنامه ریزی دقیق زمینه سازی شکوفایی استعدادهای این قشر را در این فرصت فراهم کنند.
وی ادامه داد: اگر دانش آموزان بصورت جدی و عملی در برنامه های مختلف مشارکت داشته باشند زمینه اتکا به خود و شکوفایی ظرفیت های آنها حاصل می شود و این هدف مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
استاندار یزد گفت: برنامه های تابستانی و اردوهای دانش آموزی باید بنحوی برنامه ریزی و اجرا شود که هزینه زیادی را برای آینده سازان و خانواده های آنها تحمیل نکند.
میرمحمدی گفت: ایجاد فروشگاه های عرضه محصولات و مهارت های دانش آموزان از مسائل مهمی است که باید مدنظر فعالیت های اوقات فراغت قرار گیرد.
وی با تبیین اهمیت رسیدگی به دانش آموزان استثنایی در نظام تعلیم و تربیت اظهار داشت: دولت تدبیر و امید به رغم مشکلات و تنگناها در سال های گذشته اقدامات خوبی را در این حوزه انجام داده است.
میرمحمدی گفت: نگاه ترحمی به دانش آموزان استثنایی باید تغییر کند زیرا آنان نیز از حقوق شهروندی برخوردار هستند و باید متناسب با شرایطی که دارند برای آنها برنامه ریزی شود.
در این جلسه که معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی نیز حضور داشت از استاندار یزد بخاطر اهدای هدایای خود برای کمک به توسعه آموزش و پرورش استثنایی استان قدردانی بعمل آمد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار