سرمربی تیم فوتبال ساحلی پیام اردکان یزد گفت: وجود هفت بازیکن ملی پوش در تیم دریانوردان پارس جنوبی کار را برای تیم پیام کویر اردکان یزد سخت کرده بود.
کد خبر: ۴۴۳۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰ 19 June 2017
به گزارش «تابناک یزد»علی ابوالحسنی  پس از شکست 8 بر 1 تیمش برابر دریانوردان پارس جنوبی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: پیش از بازی به بازیکنان خود گوشزد کردیم که 80 تا 90 درصد تیم دریانوردان پارس جنوبی را بازیکنان ملی پوش تشکیل و همین امر سختی بازی را دوچندان می کند.
وی بیان کرد: این دیدار در واقع یک دیدار نابرابر بود ولی با این وجود هر چه در توان داشتیم رو کردیم.
ابوالحسنی ادامه داد: به بازیکنان گفته بودیم که این بازی به مشابه نیمه نهایی جام جهانی فوتبال ساحلی است و با برد می توانند به فینال راه یابند تا از این طریق انگیزه آنها را افزایش دهیم.
وی یادآور شد: تیم پیام کویر اردکان یزد امسال نخستین حضور خود در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور را تجربه می کند و رفته رفته می تواند شرایط بهتری را برای خود فراهم کند.
سرمربی تیم پیام کویر اردکان یزد گفت: مسئولان استان یزد حمایت خوبی از این تیم دارند و امیدواریم با حفظ سهمیه لیگ برتری خود حمایت های آنان را جبران کنیم.
ابوالحسنی ادامه داد: امروز دومین روز حضور خود در بوشهر را تجربه کردیم ولی با این وجود با شرایط آب و هوایی این شهر نتوانستیم وفق پیدا کنیم که این امر کار برای تیم پیام دشوار کرده بود.
وی در ارتباط با داوری این دیدار گفت: تیم داوری در سطح این دیدار نبود و امیدواریم در بازی های آینده شاهد بهبود کیفیت عملکرد داوران باشیم.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار