مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس را در مرکز استان و مراکز شهرستان های استان اعلام کرد.
کد خبر: ۴۴۳۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴ 19 June 2017
به گزارش «تابناک یزد»حجت الاسلام محمد فخرالدینی با اعلام این مطلب افزود: راهپیمایی روزجهانی قدس در روز جمعه دوم تیرماه از ساعت 11 صبح از میدان شهید بهشتی (ره) یزد آغاز و از طریق خیابان حضرت امام خمینی (ره) بعد از عبور از خیابان قیام به میعادگاه نماز جمعه در مسجد ملااسماعیلمی ختم می شود.
وی ادامه داد: شرکت کنندگان در این راهپیمایی پس از قرائت قطعنامه سراسری روز جهانی قدس در نماز آخرین جمعه ماه مبارک رمضان شرکت می کنند.
این مسئول اظهار داشت: راهپیمایی روز جهانی قدس در سایر مناطق و شهرستان های استان از ساعت 12 بطرف محل های اقامه نمازجمعه انجام می گیرد و در جاهایی که که نمازجمعه ندارند بطرف گلزارهای شهدا برگزار می شود.
فخرالدینی گفت: در حاشیه برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس، برنامه های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی شامل ایستگاه‌های نقاشی برای کودکان، پایگاه‌های سلامت و نشست‌های تبیینی با موضوع قدس و فلسطین در قالب حلقه‌های صالحین پیش بینی شده است.
راهپیمایی روز جهانی قدس در 70 محل در استان یزد برگزار می شود.
به ابتکار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) آخرین جمعه ماه مبار رمضان به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری شده است .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار