کد خبر: ۴۴۳۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷ 19 June 2017
به گزارش «تابناک یزد»حجت‌الاسلام سيدمحمد حسينی، مدیر بنياد فرهنگی امامت شعبه مرکز کشور از اجرای طرح نباءالعظیم (۱) با همکاری حوزه علمیه یزد، در تابستان سال جاری ویژه طلاب در استان خبر داد.
وی به هدف از اجرای این طرح در استان یزد اشاره کرد و افزود: طرح نباءالعظیم(۱) در راستای افزایش سطح علمی طلاب و همچنین کاربردی شدن مباحث، در یزد برگزار می شود.
حسینی بازخوانی مباحث گذارنده شده در طول سال و ارائه آن از سوی طلاب به صورت کنفرانس با حضور کارشناس علمی را یکی دیگر از اهداف این طرح عنوان کرد و اظهار کرد: گذراندن مباحث مهم امامت در قرآن کریم، حفظ آیات مهم امامتی(آیاتی که در مورد امامت است) و برگزاری کارگاه های مهارتی، از دیگر اهداف مهم این طرح در طول تابستان است.
حجت الاسلام حسينی با اشاره به اینکه سه دوره در این طرح است گفت: دوره مقدماتی، مبانی و تکمیلی سه دوره ای بود که در سال گذشته در سطوح مختلف برگزار شد.
مدیر بنياد فرهنگی امامت شعبه مرکز کشور با بیان اینکه از ابتدای شروع فعالیت، مبنای کار تربیت استادیار، کاربردی و مربیگری برگزار شود عنوان کرد: این کار با این هدف بود که طلابی که این مباحث را فرا می گیرند چگونه به ارائه آن بپردازند، بحمدلله با این کار تاکنون مشکلی نداشته و با صحبت هایی که با دوستان داشتیم از این روش استقبال بسیار خوبی شد.
وی یادآور شد: امسال نیز در ایام ماه مبارک رمضان با یاری خداوند متعال تاکنون ۱۴ جلسه از این دوره را در استان با حضور بیش از ۳۰ نفر از طلاب یزدی برگزار کردیم که استقبال بسیار خوبی نسبت به سال گذشته از این طرح نباءالعظیم ۱ شده است.
حجت الاسلام حسينی با اشاره به اینکه در این طرح، کلاس ها در صبح ها برگزار می شود، تصریح کرد: در عصرها نیز کلاس های مباحثه دوستان با مشارکت آنها برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار