کد خبر: ۴۴۴۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹ 19 June 2017
به گزارش «تابناک یزد» رئیس  شورای هماهنگی تبلیغات استان یزد از  برگزاری  راهپیمایی روز جهانی قدس در بیش از ۷۰ نقطه استان یزد خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد فخرالدینی  اظهار داشت: مردم دارالعلم استان یزد همگام با دیگر ملت ایران اسلامی در روز جهانی قدس یادگار عظیم امام (ره) خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی در راس آنها آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونسیم اعلام می‌کنند.

وی افزود: ملت شجاع ایران در لبیک به فرامین امام خمینی(ره) و منویات مقام معظم رهبری با شرکت باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس مشت محکمی بر دهان آمریکا و استکبار جهانی می‌زنند.

فخرالدینی با بیان اینکه امام خمینی(ره) فرمودند اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود، عنوان کرد: مشروعیت دادن سران برخی کشورها به اسرائیل خیانت به اسلام و مسلمین است و این اقدام را قویا محکوم می‌کنیم .

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان یزد تصریح کرد: ملت جهان اسلام با حرکتی عظیم به استکبار جهانی نشان می‌دهند که در کنار مبارزات و قیام مردم مظلوم و بی‌گناه و آوارگان بی‌پناه فلسطین مقاوم برعلیه رژیم جعلی صهیونیستی فریاد آزادی، استقلال، حقانیت و مظلومیت سر می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر یزد از ساعت 11 صبح از میدان شهید بهشتی‌(ره) بطرف خیابان امام خمینی‌(ره)، خیابان قیام و سپس مسجد ملااسماعیل برگزار می‌شود.

فخرالدینی ادامه داد: راهپپمایی در اکثر شهرستان‌های استان یزد از ساعت 12 بطرف مصلی‌های نماز جمعه و در برخی مناطق بطرف گلزارهای شهدای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

وی برپایی ایستگاه‌های نقاشی برای کودکان، پایگاه‌های هنری و سلامت و نشست‌های تبیینی با موضوع قدس و فلسطین در قالب حلقه‌های صالحین را از برنامه‌های جنبی روزجهانی قدس بیان کرد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار