کد خبر: ۴۴۴۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷ 19 June 2017

به گزارش «تابناک یزد»فرماندار خاتم با اشاره به ضرورت نصب دوربین‌های مدار بسته در مکان‌های عمومی، جاده‌های برون و درون شهری این شهرستان، گفت: نصب دوربین‌های حفاظتی، امنیتی و نظارتی در 31 نقطه از شهرستان خاتم در دستور کار است.

 «فرجام فاضلی» در جریان دیدار با دادستان عمومی و انقلاب و فرمانده انتظامی این شهرستان، با اشاره به اهمیت اقدامات پیشگیرانه با استفاده از دوربین‌های حفاطتی، نظارت تصویری و دوربین‌های دیجیتالی تحت شبکه، اظهار کرد: نصب دوربین‌های نظارتی در نقاط مختلف شهر نقش مهمی در کاهش بسیاری از جرائم ایفا کرده است.

وی افزود: یکی از مهمترین مزایای دوربین‌های نظارتی حالت بازدارندگی آنهاست، دوربین هایی هوشمندی که فرصت ارتکاب جرم را از مجرم می‌گیرد.

فرماندار خاتم در ادامه با اشاره به کاهش سرقت در این شهرستان، گفت: این جرائم که بخشی از آنها توسط افراد غیربومی انجام می‌شود در سال گذشته کاهش چشمگیری داشته است.

فاضلی تصریح کرد: شهرستان خاتم در حدفاصل بین چند استان قرار گرفته است و به دلیل این که قطب کشاورزی است در فصل‌هایی از سال افراد زیادی از شهرهای اطراف جهت کار به این شهرستان مهاجرت می‌کنند و همین امر بر ضرورت نصب دوربین‌های نظارتی و کنترلی در شهرستان می‌افزاید .

این مقام مسئول در پایان گفت: امید داریم تا با تامین اعتبار لازم بتوانیم در 31 نقطه در سطح شهرستان دوربین‌های نظارتی را نصب و در پیشگیری از جرائم اقدامی مطلوب و موثر انجام دهیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار