مدیرکل زندان های استان یزد بی‌سوادی و کم‌سوادی را از عوامل مهم روی آوردن به جرم و زندانی شدن افراد دانست و گفت: 75 درصد زندانیان استان را افراد با تحصیلات زیردیپلم تشکیل می دهد.
کد خبر: ۴۴۶۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹ 23 June 2017
به گزارش «تابناک یزد»رضا ذوالفعلی‌نژاد فقر اقتصادی را از دیگر عواملی روی آوردن افراد به خلاف و جرم عنوان کرد و افزود: اغلب مجرمان به دلیل برخوردار نبودن از شغل و درآمد مناسب دست به چنین اقدامی زده‌اند.
وی ادامه داد: 65 درصد زندانیان یزد را افراد بومی تشکیل می دهد و جرائم مواد مخدر، سرقت و مسائل مالی به ترتیب مهمترین عامل زندانی شدن افراد در این استان است .
ذوالفعلی نژاد از برگزاری فعالیت های مستمر فرهنگی و دوره‌های آموزشی قرآن کریم در زندان یزد خبرداد و گفت: امسال سه هزار و 260 ختم قرآن مجید توسط زندانیان استان انجام شده است .
وی ادامه داد: امسال سه هزار و 919 نفر از زندانیان یزد در کلاس‌های مختلف فرهنگی و قرآنی شرکت و 297 نفر از آنان موفق به حفظ یک تا 30 جزء کلام وحی شده اند.
ذوالفعلی‌نژاد گفت: انجام برنامه های فرهنگی و اشتغالزایی از اولویت هایی است که با همکاری سایر دستگاه های اجرایی در سطح زندان های استان اجرا می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار