تمام بانوان یزدی حتی شاغلان علاقه مند به دروس حوزوی می‌توانند با ثبت نام در حوزه به صورت پاره وقت در ساعات بعدازظهر مشغول به تحصیل شوند.
کد خبر: ۴۴۸۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵ 27 June 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛ مدیر مدرسه علمیه معصومیه (س) یزد گفت: تمام بانوان یزدی حتی شاغلان علاقه مند به دروس حوزوی می‌توانند با ثبت نام در این مدرسه به صورت پاره وقت در ساعات بعدازظهر مشغول به تحصیل شوند.

نرگس عزیزی افزود : مدرسه علمیه معصومیه یزد سال ۱۳۹۴ و در کنار آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد(ع) یزد با کمک اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد تاسیس شد.
وی با اشاره به تحصیل طلاب به صورت حضوری و پاره وقت در این مدرسه گفت: این مدرسه در مقطع کارشناسی(سطح دو حوزوی) تنها مدرسه ای است که پذیرش به صورت پاره وقت در ساعات بعدازظهر را دارد و تمام بانوان یزدی حتی شاغلان علاقه مند به دروس حوزوی نیز فرصت تحصیل در این مدرسه را دارند.
عزیزی افزود: همچنین مهد کودک این مدرسه با مربیان آشنا به مسائل کودک فعال است و بانوان می توانند با خیالی آسوده و راحت در ساعات مدرسه به تحصیل مشغول باشند.
وی گفت: همایش و کارگاه پژوهشی و مقاله نویسی، روش مطالعه در فهم قرآن، سخنرانی و نشست های بصیریتی و اخلاقی با حضور کارشناسان دینی و اساتید برجسته حوزه و دانشگاه، برگزاری اردوهای برون استانی و درون استانی، تعامل با خانواده طلاب، برپایی نمایشگاه تخصصی کتاب با بیش از ۸۸۰ عنوان کتاب، حضور در جشنواره علامه حلی، شرکت در مسابقات قرآن و عترت و رتبه برتر توسط طلاب این مدرسه از جمله برنامه های این مدرسه در طول سال تحصیلی است.
عزیزی از مشارکت طلاب این مدرسه در برنامه های امامزاده سیدجعفر محمد ع یزد خبر داد و گفت: برگزاری نمایشگاه کتاب در حاشیه برگزاری نمایشگاه امامزاده سیدجعفر محمد ع یزد در ایام نوروز، حضور در برنامه ها و مراسم های امامزاده، پاسخگویی به مسائل شرعی در ایام ماه مبارک رمضان در حاشیه برگزاری جزءخوانی قرآن کریم در امامزاده از جمله فعالیت های این مدرسه است.
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، مدیر مدرسه علمیه معصومیه یزد همچنین از برگزاری کلاس های تابستانه برای طلاب و خانواده های آنان خبر داد و تصریح کرد: بانوان علاقه مند به تحصیل در دروس حوزوی در دو مقطع حضوری(صبح ها) و پاره وقت (عصرها) می توانند برای ثبت نام در ساعات اداری به مدرسه علمیه معصومیه واقع در جنب ساختمان اداری امامزاده سیدجعفر محمد ع یزد در بلوار جمهوری مراجعه نمایند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار