حجت الاسلام راشد یزدی در یادواره شهدای اصناف یزد:
حجت الاسلام راشد یزدی چهار رکن اساسی مردم، قدرت رهبری نظام، اتحاد وتشکلها را باعث تداوم و استمرار یافتن این انقلاب برشمرد.
کد خبر: ۴۵۸۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۸ 12 July 2017

به گزارش «تابناک یزد»؛حجت الاسلام راشد یزدی روحانی برجسته یزدی در یادواره شهدای اصناف یزد گفت : اتحاد مردم و قدرت رهبری دلیل تداوم و استمرار یافتن انقلاب شد و برگزاری این یادواره ها و مجالس شهداء تجلیل ازخاندان معزز شهداست .

وی افزود : کشف توطئه کودتای آمریکا درسال 59 درپایگاه هوایی نوژه که قراربود روز آخرانقلاب باشد وصددرصد موفق می شدند خدا نخواست که این انقلاب ساقط شود.

 حجت الاسلام راشد گفت : با توجه به نبود نیروی سپاه وانتظامی واطلاعاتی منسجم در آن زمان که آن خلبان که ماموربود منزل امام(ره) را بمباران کند با عنایت خداوند باعث شد موضوع را با مادرش در میان بگذارد و اورا سرزنش نموده و از این کار باز میدارد و بعد خلبان نزد مقام معظم رهبری که آن موقع امام جمعه بودند رفته و باعث لو رفتن این توطئه شده وعوامل آن دستگیرمی شوند وجلوی وقوع این حادثه گرفته می شود.

وی  افزود:این انقلاب، انقلابی است که باخون 250 هزار خون شهید آبیاری شده و ماهیتش پاک بوده واین منبع انرژی است که امکان تمام شدن آن نیست ودشمنان کور خوانده اند وما باید پاکی وصفای شهیدان را درخود حفظ کنیم ودر آن باقی بمانیم.

حجت الاسلام راشد یزدی  گفت : برگزاری این یادواره ها و مجلس شهداء تجلیل ازخاندان معزز شهداست .

وی چهار رکن اساسی مردم، قدرت رهبری نظام، اتحاد وتشکلها را باعث تداوم و استمرار یافتن این انقلاب برشمرد و در ادامه افزود: این انقلاب محکم واستوار به رغم حوادث ونق زدن ها که اتفاق می افتد روبه جلو حرکت می کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار