معاونت فرهنگی اجتماعی بسیج اردکان از رونمایی طرح نقاشی دیواری حجم شهدای هسته ای در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۵۸۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷ 13 July 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛سیدکمال شاکر در خصوص این طرح گفت: این معاونت قریب به سه سال است که با هدف زیباسازی محیط شهری اقدام به اجرای طرح های مختلف ساده و حجم از تصاویر و جملات با مضامین الگوی اسلامی ایرانی، عفاف و حجاب، استکبارستیزی، تولید داخل، اقتصاد مقاومتی و در مجموع با موضوعات گفتمان انقلاب اسلامی نموده است.

وی افزود: به واسطه برد تبلیغاتی دو مورد از این طرح ها همراه با نورپردازی اجرا شده است.

 
رونمایی از طرح نقاشی دیواری حجم شهدای هسته ای در اردکان 

معاونت فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج اردکان گفت: تاکنون در مجموع 400 متر مربع نقاشی دیواری، نقاشی حجم و ترکیبی و دیوارنویسی انجام شده است.

این مقام مسئول اظهار داشت: طرح نقاشی دیواری حجم شهدای هسته ای با همکاری جوانان هنرمند گنجینه ایثار و شهادت شهرستان اردکان به سرانجام رسید و امیدواریم که در آینده نزدیک بتوانیم در مرکز شهر طرح نقاشی حجم سردار شهید ذبیح الله عاصی زاده به اجرا گذاشته و رونمایی کنیم.

 
رونمایی از طرح نقاشی دیواری حجم شهدای هسته ای در اردکان 

لازم به ذکر است که طرح نقاشی دیواری حجم شهدای هسته ای با حضور امام جمعه، جانشین سپاه، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج، مسئول گنجینه ایثار و شهادت، معاونت فرهنگی اجتماعی ناحیه، خانواده معظم شهداء و فرمانده پایگاه شهید احمدی روشن مجتمع تولیدی شهید رضایی نژاد اردکان رونمایی شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خبرنگار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
اثر نقاشی و حجم رونمایی شده! فقط خبر رونمایی رو می گذارید؟؟؟ این خبر بدون تصویر و عکس یعنی هیچ!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار