دوره های mini mba برای اولین بار درمرکز آموزش آزاد دانشگاه یزد با همکاری موسسه آموزش عالی آزاد ماهان برگزار میگردد.
کد خبر: ۴۵۹۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷ 15 July 2017

به گزارش «تابناک یزد»؛احسان بهارجو مدیر دفتر جذب موسسه ماهان در استان یزد گفت:تنها راه کسب موفقیت پایدار و مستمر برای یک کسب و کار، تثبیت نام تجاری است. به این دلیل که بازاریابی در یک کسب و کار یعنی همه چیز و به نقل قول از ال ریس همه هدف بازاریابی چیزی نیست جز تثبیت نام محصول و یا خدمت در ذهن مخاطب. ما برای اینکه در کسب و کارمان به فروشی پایدار برسیم نیازمند یک استراتژی در بازاریابی مناسب و نوین هستیم .
بازاریابی فرآیند تمرکز منابع واهداف سازمان برروی نیازها و فرصتهای محیطی است. آمیخته ی بازاریابی یعنی محصول٬ قیمت٬ فعالیتهای تشویقی و ترغیبی و مکان کانال توزیع از ابزارهای عمده ی بازاریابی معاصرمیباشد که هر سازمان به منظور کسب موفقیت ناگزیر از در نظر گرفتن آنهاست .
لذا مرکز آموزش های آزاد دانشگاه یزد با توجه به تجربیات موفق مدرسه عالی کسب و کار ماهان در برگزاری دوره های  کاربردی – مهارتی و آرائه خدمات آموزشی حرفه ای به مدیران سازمان ها ، ارگانها ، دستگاههای اجرای و شرکت ها و بنگاههای اقتصادی دولتی و غیر دولتی با هدف آشنا سازی مخاطبین با تحقیق و پژوهش در بازاریابی ونیز مبانی و روش ها و استراتژیهای بازاریابی و تبلیغات و نیز توانمندسازی ایشان برای انجام تحقیقات بازار، اقدام به طراحی و برگزاری دوره جامع بازاریابی برای اولین بار با حضور برجسته ترین اساتید این حوزه در استان یزد می نماید .
شماره تماس
 
٠٣٥٣٧٢٨١٧٣٨
http://Www.yazd.mahanbs.com
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار