کد خبر: ۴۵۹۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۴:۲۰ 17 July 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛ کاهش وزن و لاغری کار دشواری است که برخی افراد برای رسیدن به وزن ایده آل خود سراغ رژیم های سخت و حتی راه های نادرست مثل قرص‌های لاغری بی نام و نشان می روند اما ما به شما یک راه کار طبیعی معرفی می کنیم که به کمک آن می توانید به سرعت وزن خود را کاهش داده همچنین پوستی زیبا و قلبی سالم داشته باشید.

این نوشیدنی دارای خاصیت های فوق العاده است که در زیر شرح خواص ترکیبات آن را می توانید بخوانید.

سرکه سیب
سرکه سیب حاوی ویتامین B۱، B۲ و B۶، اسید فولیک، نیاسین و ویتامین C و مقادیری مواد معدنی مانند سدیم، پتاسیم، کلسیم، آهن و منیزیم بوده که برای سلامتی بدن بسیار مفید است.

عسل
عسل حاوی پتاسیم، کلسیم، منیزیم، آهن، روی و مس بوده و هنگامی که با سرکه سیب مخلوط می‌شود تاثیر آن به طرز شگفت انگیزی افزایش پیدا می‌کند و در کاهش ابتلا به سرطان، التهاب، افزایش انرژی همراه با کاهش وزن بسیار موثراست.

این ماده غذایی دارای خواص ضد باکتریایی شگفت انگیزی است که می‌تواند به روند بهبود زخم بسیار کمک کند، همچنین این ماده غذایی به عنوان یک آنتی بیوتیک طبیعی عمل کرده و می‌تواند بیماری‌های زیادی را از بین برده و به عنوان یک آنتی اکسیدان و ضد سرطان قوی عمل کند.

خواص نوشیدنی عسل و سرکه
نوشیدنی ترکیبی عسل و سرکه سیب قند خون را کنترل کرده و می‌تواند سطح قند خون را در جریان خون کاهش نیز بدهد وهنگامی که قند خون به خوبی در بدن کنترل شود، ذخیره سازی چربی به درستی صورت گرفته و از ذخیره سازی غیر ضروری چربی و به تبع آن افزایش وزن جلوگیری می‌شود.

عسل و سرکه سیب به بهبود سیستم هضم کمک کرده و در نتیجه هضم درست و کامل غذا‌ها اضافه وزن رخ نمی‌دهد.

علاوه بر این‌ها این نوشیدنی فشار خون و کلسترول را پایین آورده و سلامت قلب را بهبود می‌بخشد همچنین آکنه پوستی را درمان کرده و پوست شما زیاتر می‌شود. نوشیدن این نوشیدنی با معده خالی وترجیحا در صبح باعث می شود شما احساسی سیری کنید وتمایل شما به میل غذا کمتر می‌شود که به دنبال آن کاهش وزن پیدا می‌کنید.

مواد تشکیل دهنده نوشیدنی لاغری تابستانه:
یک قاشق چای خوری عسل
یک قاشق غذاخوری سیب سرکه
یک فنجان آب

دستورالعمل:
تمام مواد تشکیل دهنده را در یک لیوان آب مخلوط کنید و ۲۰ دقیقه قبل از صبحانه آن را بنوشید. توصیه می‌شود این نوشیدنی را با معده خالی بنوشید تا از مزایای سرکه سیب و عسل بهره‌مند شده و در فصل تابستان از نوشیدن آن لذت ببرید.

با نوشیدنی این نوشیدنی تمام مواد مغذی مورد نیاز شما در روده جذب می‌شوند و برای کسانی که مایل به کاهش وزن هستند، این نوشیدنی به عنوان بخشی از رژیم غذایی روزانه می‌تواند راه خوبی برای رسیدن به وزن ایده ال باشد.
 
باشگاه خبرنگاران
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار