کد خبر: ۴۶۰۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳ 16 July 2017

به گزارش «تابناک یزد»؛مدیر فنی مهندسی مجتمع فلات سنگ آهن مرکزی بافق  از تولید 321 هزار تن سنگ آهن دانه بندی شده طی سه ماهه اول سال جاری خبر داد.

حمید رحیمی با اشاره به میزان عملیات معدنی انجام شده در دو معدن چاه گز و میشدوان گفت: طی سه ماه اول سال ۹۶ حجم کل عملیات معدنی ۴ میلیون و ۶۰۲ هزار و ۲۷۷ تن می باشد که از این میزان ۲۸۴ هزار و ۲۶۳ تن سنگ آهن استخراج شده است.

وی افزود: در حال حاضر تولید محصولات دانه بندی در این مجتمع معدنی بیش از برنامه مصوب در حال انجام می باشد به طوری که در خرداد ۹۶ بالغ بر ۱۰۸ هزار و ۳۸۰ تن محصول دانه بندی تولید شده و طی سه ماهه اول سال این میزان تولید به ۳۲۱ هزار و ۳۱۰ تن رسیده است.

مدیر فنی مهندسی مجتمع فلات مرکزی همچنین به فروش محصولات دانه بندی این مجتمع اشاره کرد و گفت: مجموع فروش از دو معدن سنگ آهن چاه گز و میشدوان طی سه ماهه اول سال جاری بیش از ۹۵ هزار تن محصولات دانه بندی شده می باشد.

رحیمی اشاره کرد: میزان فروش محصولات سنگ آهن دانه بندی شده در خرداد ۹۶ بیش از ۵۵ هزار تن می باشد که این رقم طبق برنامه بوده و فروش این محصولات از طریق بورس و مزایده صورت می گیرد.

وی گفت: با توجه به اکتشافات به عمل آمده ذخیره سنگ آهن دو معدن چاه گز و میشدوان بالغ بر ۹۵ میلیون تن می باشد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار