معاون دانشگاه آزاد یزد با اشاره به اینکه مصاحبه آزمون دانشگاه آزاد از امروز آغاز شد، گفت: بیش از ۴ هزار نفر در مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه آزاد یزد شرکت می‌کنند.
کد خبر: ۴۶۰۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷ 16 July 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛ سیدعلی المدرسی در نشست خبری با اصحاب رسانه یزد با اشاره به آغاز انجام روند مصاحبه پذیرش دکتری در دانشگاه آزاد، اظهار داشت: بیش از 4 هزار نفر متقاضی مشارکت در دوره‌های دکتری در مصاحبه پذیرش دکتری تخصصی شرکت می‌کنند.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد خاطرنشان کرد: 24 رشته دکتری مربوط به واحد یزد و هفت رشته هم مربوط به سایر واحدهای استان است و به غیر از واحد یزد، واحد میبد، بافق، ابرکوه، تفت و اشکذر هم رشته‌های دکتری را ارائه می‌کنند.

المدرسی تصریح کرد: بالاترین میزان انتخاب رشته مربوط به دکتری حقوق جزا با 280 نفر، مهندسی کامپیوتر با 270 نفر بالاترین میزان مشارکت را به خود اختصاص داده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: جمعا 150 نفر عضو هیئت علمی، دانشیار و استادیار در انجام این مصاحبه دکتری تخصصی با دانشگاه همکاری می‌کنند.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد گفت: برای دانشجویان بدون آزمون 100 درصد و برای دانشجویان با آزمون 50 درصد امتیاز در این دانشگاه انجام می‌شود که 30 امتیاز نیاز به ارائه مدرک و 20 امتیاز هم مربوط به توانمندی‌های فرد است.

المدرسی با اشاره به اینکه در هر رشته هفت نفر دانشجو انتخاب و به تحصیل می‌پردازند، تصریح کرد: در مجموع رشته‌ها حدود 200 نفر به جمع دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد استان یزد اضافه می‌شوند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار