رییس اداره بهزیستی ابرکوه گفت: باپرداخت 9 میلیارد و 765 میلیون ریال، زمینه اشتغال 107 نفر از افراد تحت پوشش در این شهرستان فراهم شد .
کد خبر: ۴۶۰۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴ 16 July 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛زهره اکرمی  اظهار کرد: این میزان تسهیلات در زمینه صنایع دستی ، قالیبافی ، خیاطی ، کشاورزی ، خدمات و صنعت به توان خواهان و مددجویان پرداخت شده است.
وی بابیان اینکه هم اکنون980 معلول و 300خانوار در حوزه توانبخشی و اجتماعی از خدمات این اداره بهره مند هستند افزود: دوهزار و 218نفر کودک 3 تا 6 سال در طرح پیشگیری از تنبلی چشم در یکسال گذشته معاینه شدند و در طرح غربالگری شنوایی نیز در همین مدت پوشش 100درصدی 552 نوزاد در این شهرستان انجام گرفته است .
اکرمی بابیان اینکه 42مهد روستا و مهد کودک خصوصی زیرنظر این اداره فعالیت دارند خاطرنشان کرد: بیش از980نفر کودک شیرخوار تا سن6 سالگی از برنامه های شاد و آموزشی در این مهدهای کودک بهره مند هستند.
این مسئول یادآورشد: 400میلیون ریال بابت یک وعده غذای گرم و 250میلیون ریال بابت پرداخت شهریه سال گذشته به کودکان نیازمند پرداخت شده است .
رییس اداره بهزیستی شهرستان ابرکوه با اشاره به اصلاح فرآیندهای مشاوره قبل از طلاق تصریح کرد: طرح جدید برای کاهش آمار طلاق در این شهرستان به عنوان یکی از برنامه های حمایت سرلوحه کار این اداره است و زوجین ملزم به گذراندن دوره آموزش مهارتهای زندگی به مدت 16 ساعت هستند.
وی خاطرنشان کرد: مراکز مشاوره تحکیم بنیان خانواده با همکاری دادگستری در کاهش آمار طلاق بسیار موثر بوده بطوری که 38 درصد پرونده های طلاق در این شهرستان از این طریق منجر به سازش و صلح شده است.
رئیس بهزیستی ابرکوه تصریح کرد: این اداره بخاطر ارایه خدمات تخصصی یکی از فعال ترین ادارات بهزیستی استان بشمار مَی رود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار