سرپرست دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه یزد گفت: در یک ماه گذشته افزون بر 350 درخواست از 31 کشور برای تحصیل در این دانشگاه دریافت شده است.
کد خبر: ۴۶۱۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲ 17 July 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛محمد فرشی افزود:‌ به دنبال فراخوان دانشگاه یزد در خصوص جذب دانشجویان غیرایرانی از طریق اطلاعیه اینترنتی و سایت ‌های مربوطه در اواسط خردادماه 96، تاکنون بیش از 350 درخواست تحصیل دریافت شده است که از این تعداد 242 بررسی اولیه شده و پس از تکمیل پرونده به پردیس‌ها و دانشکده‌های مربوطه برای بررسی علمی داوطلبان ارجاع شده است.
وی ادامه داد: از این تعداد 242 درخواست تحصیل بررسی شده، پردیس علوم انسانی و اجتماعی با 102 درخواست بیشترین درخواست و دانشکده منابع طبیعی و کویرشناسی با 8 درخواست کمترین تعداد درخواست را داشته‌ اند.
وی با بیان اینکه روند دریافت درخواستهای جدید و تکمیل پرونده های قبلی نیز در جریان است خاطر نشان کرد: متقاضیان از کشورهای افغانستان، پاکستان، عراق، مصر، سودان، بروندی، نیجریه، کامرون، اوگاندا، اتیوپی، زیمبابوه، لیبریا، هند، اندونزی، سوریه، بنگلادش، بوسنی و هرزگوین، سنت لوئیس، لسوتو، گامبیا، رواندا، تانزانیا، نامیبیا، چاد، کنیا، غنا، تاجیکستان، قرقیزستان، ارمنستان، مالاوی و کنگو بوده اند.
افزون بر 14 هزار دانشجو در دانشگاه یزد تحصیل می کنند که حدود 6 هزار نفر آنان در خوابگاهها مستقر هستند.
استان یزد دارای 100 هزار دانشجوست و 60 مرکز آموزش عالی دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار