دبیر تخصصی جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی یزد گفت: کیفیت آثار رسیده به دوازدهمین دوره این جشنواره در مقایسه با دوره های گذشته روندی فزاینده داشته است.
کد خبر: ۴۶۱۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴ 17 July 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛علیرضا دهقان افزود: هنر سینما امروزه به ابزاری مهم برای ارائه دیدگاه ها و معرفی بسیاری از ارزش های اجتماعی تبدیل شده و جشنواره رضوی به عنوان یکی از جشنواره های معتبر موضوعی در کشور، قابلیت های فرهنگ ساز هنر سینما مورد توجه قرار داده است.

وی ادامه داد: جشنواره ملی رضوی رویدادی چند وجهی و ارزش آفرین در عرصه های فرهنگی، هنری، اجتماعی و دینی است و برگزاری دوازدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی در یزد فرصتی است تا دستاوردهای انسانی و اخلاقی از کالبد هنر در بالندگی جامعه و هنر سینما به کار گرفته شود.


دبیر تخصصی جشنواره ملی فیلم رضوی در یزد گفت: با توجه به تلاش های صورت گرفته در دوره های قبل، این جشنواره از سرمایه های خوبی برخوردار است و باید به همت فیلمسازان و مسوولان اجرایی بسترهای لازم برای تولید آثاری حرفه ای، پرمحتوا و ارزش آفرین در این مسیر فراهم شود.


دهقان خاطرنشان کرد: جشنواره فیلم رضوی امکان پرداختن به موضوعات و محورهای مشخصی را در محیط مستقل و فضایی تخصصی فراهم آورده تا فیلم سازان برای موفقیت در این عرصه تمرکز بیشتری بر روی انتخاب موضوع و مفاهیم داشته باشند.


دهقان با ابراز خرسندی از رشد فیلم های پر محتوا و ساختارمند در دوازدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی گفت: تحقیق و پژوهش، داشتن اطلاعات کافی و دغدغه مندی نسبت به تولید آثار سینمایی اثرگذار از عواملی است که توجه به آنها رشد کمی و کیفی آثار هنری را به همراه دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار