نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، گسترش فعالیت های فرهنگی در کنار برنامه های ورزشی در استان را مورد تاکید قرار داد و گفت: ورزش باستانی، مروج ارزش های دینی و فرهنگی است .
کد خبر: ۴۶۱۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰ 17 July 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛آیت الله محمدرضا ناصری در جمع رئیس و مسئولان هیات ورزش های پهلوانی و زوخانه ای یزد افزود: این ارزشی بودن ورزش باستانی باید در سایر رشته های ورزشی پیگیری شود.
وی ادامه داد: ورزش نقش مهمی در تامین سلامتی و نشاط افراد جامعه و بخصوص جوانان دارد و باید همواره برای ارتقای فضائل معنوی و آموزه های دینی بین نسل جوان روز به روز گسترش یابد .
امام جمعه یزد از فعالیت های فرهنگی و ورزشی در استان و هیات ورزش های پهلوانی و زورخانه ای یزد در سال های گذشته قدردانی کرد و بر تداوم برنامه ها تاکید نمود.
ناصری ، حمایت از گسترش و انتقال مفاهیم اخلاقی و معرفتی در بین جوانان و ورزشکاران و ورزش پهلوانی به عنوان یک ضرورت تاکید کرد و ابراز امیدواری نمود همه هیات ها به آن توجه داشته باشند .
در ابتدای این دیدار مشاور عالی و مسئول کمیته فرهنگی مذهبی هیات پهلوانی استان و رئیس این هیات گزارشی از فعالیت های مختلف انجام گرفته و برنامه های آینده آن ارائه دادند.
یزد دارای افزون بر 80 زورخانه و سه هزار و 500 باستانی کار است .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار