کد خبر: ۴۶۱۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰ 17 July 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛ «ساعت 5 عصر» از جمعه به روی پرده می رود.

 سخنگوی شورای صنفی نمایش از ادامه اکران فیلم «مسلخ» خبر داد و گفت: فیلم سینمایی «ساعت 5 عصر» از روز جمعه 30 تیر ماه در سینماهای کشور به نمایش در می‌آید.

غلامرضا فرجی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار سینمایی ایرنا درباره تازه ترین مصوبات جلسه امروز(دوشنبه) شورای صنفی نمایش، اظهار داشت: به دلیل تخلفات سینماها در اکران فیلم سینمایی «مسلخ»، شورا تصمیم گرفت یک هفته دیگر اکران فیلم در سینمای سرگروه (ماندانا) ادامه یابد.

«مسلخ» به کارگردانی اصغر نصیری داستان زوجی جوان به نام آوا و آرش را روایت می‌کند که قبل از پیوند زناشویی شرطی برای ازدواج را دختر در نظر می‌گیرد اما براساس شرایط کاری آرش امکان پایبندی به این شرط وجود ندارد و پای مردی به زندگی این زوج جوان باز می‌شود.
نیما شاهرخ شاهی، پرستو صالحی، نرگس محمدی و شیوا طاهری در این اثر سینمایی ایفای نقش می کنند.

وی ادامه داد: فیلم سینمایی «ساعت 5 عصر» بعد از ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) و از روز جمعه در سینماها به نمایش در می آید.
فیلم سینمایی «ساعت 5 عصر» نخستین ساخته مهران مدیری است.

داستان فیلم از ۷ صبح تا ۵ بعدازظهر یک فرد را در تهران روایت می‌کند که آن روز آخرین فرصت آن فرد است که باید کاری را انجام دهد.

سیامک انصاری، امیر جعفری، آزاده صمدی، رسول نجفیان، نگین معتضدی و مهران مدیری
سخنگوی شورای صنفی نمایش خاطرنشان کرد: سینماهای کشور همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع) در روز چهارشنبه از ساعت 19 تعطیل هستند و از صبح جمعه کار خود را پی می‌گیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار