مسئول برگزاری جشن « زیر سایه خورشید» استان یزد با اشاره به برنامه های دهه کرامت گفت: ۱۲۰ برنامه در دهه کرامت در استان یزد با حضور خدام حرم رضوی در استان یزد برگزار می شود.
کد خبر: ۴۶۴۱۳۶
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶ 22 July 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛ابراهیم رضایی، مسئول برگزاری جشن « زیر سایه خورشید» استان یزد در نشست ستاد دهه کرامت استان یزد گفت: دهمین جشنواره بین المللی « زیر سایه خورشید» از 5 مرداد تا 13 مرداد در استان یزد برگزار می شود.

 

وی افزود: در سال گذشته هشت روز میزبان خدام حرم رضوی بودیم و برای اولین بار در تمامی شهرستان ها حضور پیدا کردند و 22 برنامه در استان برگزار شد.

 

مسئول برگزاری جشن « زیر سایه خورشید» استان یزد خاطرنشان کرد: از اهداف این جشن های گسترش سیره رضوی است که این زمینه نیز یزد به عنوان صحن حرم رضوی شناخته شده است.

 

رضایی ادامه داد: امسال در 31 استان و 36 کشور جهان و 700 شهر ایران میزبان خدام حرم رضوی هستیم که سه هزار تشکل مردمی آن را برگزار می کنند.

 

وی گفت: در استان یزد 80 برنامه پیش بینی شده و 120 برنامه نیز در تمامی شهرستان ها داریم که این افتخاری برای ما است.

 

مسئول برگزاری جشن « زیر سایه خورشید» استان یزد ادامه داد: سال گذشته اولویت برنامه ها مبنی بر محرومیت زدایی و آزادسازی موتور سیکلت برای اقشار محروم جامعه بود.

 

رضایی گفت: دندانپزشکی 100 کودک مددجوی کمیته امداد، حضور در خانواده شهدا و گلزار شهدا، تقدیر از خانواده های شهدا و جانبازان، تقدیر از شهدای مدافع حرم و مراکز خودجوش خدمت یاری از جمله برنامه های دیگر ما بود.

 

وی گفت: افتتاح کاروان سلامت در محله حسن آباد، دیدار با علما، حضور در جمع اهل تسنن، برگزاری شب شعر رضوی، حضور در جمع بسیج هنرمندان از جمله برنامه های نیز در برنامه جسن دهه کرامت امسال است.

 

وی بیان کرد: علاقمندان می توانند عدد هشت را به 1000888 ارسال کنند تا اطلاع رسانی برنامه های خدام حرم رضوی برای آنها شود و هر روز نیز در هر استان هشت نفر سفر زیارتی تعلق می گیرد.

شبستان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار