امروزه بسیاری از افراد از بیماری فشارخون بالا رنج می برند اما ما به شما نوشیدنی معرفی می کنیم که به سرعت فشار خون را پایین می آورد.
کد خبر: ۴۶۶۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۳ 17 September 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران، فشار خون بالا بیماری خاموشی است و بدون هیچ علائم قبلی به طور ناگهانی بروز می‌کند که خطر بیماری و سکته قلبی و مغزی را به دنبال دارد.

سابقه خانوادگی در بروز فشار خون بالا به عنوان یک فاکتور مهم محسوب می‌شود.

فشار خون بالا و یا HBP بر خلاف باور مردم به پرخاشگری یا عصبانیت مرتبط نیست و چه بسا افراد زیادی هستند که شخصیت آرامی دارند، اما از فشارخون بالا رنج می‌برند.

ما در اینجا یک دستورالعمل مفید و موثر که در کشور آلمان برای کاهش فشارخون مورد استفاده قرار می‌گیرد، معرفی می‌کنیم.

دستور العمل تهیه نوشیدنی کاهنده فشار خون

۲ لیتر آب تصفیه شده
چهار عدد لیمو پوست کنده
چهار حبه سیر
چهار قطره اسانس اسطوخودوس
یک بند انگشت زنجبیل تازه

لیمو‌ها را شسته و هسته‌های آن را در بیاورید سپس پوست زنجبیل تازه را جدا کرده و همه مواد و کمی از آب را داخل مخلوط کن ریخته تا یک ترکیب یک دست بدست بیاید سپس این مواد را در یک ظرف ریخته و آن را بر روی حرارت قرار دهید و کم کم به آن باقی آب را اضافه کنید و منتظر بمانید تا ترکیب به جوش آید، در پایان پس از سرد شدن مواد آن را داخل شیشه بریزد و آن را داخل یخچال نگهداری کنید.

میزان مصرف نوشیدن این نوشیدنی سالم ۲ ساعت قبل از غذا هر روز است به یاد داشته باشید قبل از نوشیدن ترکیب را هم زده و سپس آن را بنوشید و نگران بوی سیر آن نباشید، زیرا لیمو و زنجبیل بوی ناخوشایند سیر را از بین می‌برد.

با مصرف روزانه این نوشیدنی فشارخون بالا شما تنظیم شده و دیگر نگران خطر ابتلا به بیماری های قلبی و سکته مغزی و قلبی نباشید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار