فرمانده انتظامی خاتم از دستگیری یک شکارچی پرندگان کمیاب محیط زیست و کشف 9 قطعه پرنده وحشی در بازرسی از مخفیگاه متهم توسط ماموران بخش انتظامی مروست این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۶۶۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۵ 25 July 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛سرهنگ حسین منصوری گفت: ماموران انتظامی بخش مروست از شکار پرندگان کمیاب در منطقه مطلع شدند و هماهنگی لازم را با مقام قضائی بعمل آوردند.
وی ادامه داد: ماموران پلیس از مخفیگاه متهم، هفت قطعه بلدرچین وحشی ، یک قطعه قرقاول وحشی و یک قطعه کبک کشف کردند.
این مسئول انتظامی خاطر نشان کرد: ماموران، متهم را به دادسرا معرفی و پرندگان کشف شده را به اداره محیط زیست شهرستان خاتم تحویل دادند.
منصوری تصریح کرد: شهروندان می توانند در 24 ساعات شبانه روز هرگونه خبر امنیتی را با پلیس با شماره تماس 110 در میان بگذارند.
شهرستان خاتم در 240 کیلومتری شهر یزد قرار دارد .
همچنین معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی یزد از توقیف یک دستگاه تریلی ولوو و کشف 26 تن کاغذ دیواری خارجی قاچاق در این استان خبر داد.
سرهنگ محمدرضامزیدی گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی یزد ضمن کنترل محورهای ارتباطی یک دستگاه تریلی کشنده ولوو را به ظن حمل کالای قاچاق متوقف کرده و مورد بازرسی قرار دادند.
وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از این تریلی که از جنوب کشور عازم تهران بود این میزان کاغذ دیواری خارجی قاچاق به ارزش دو میلیارد و 500 میلیون ریال کشف کردند.
معاون اجتماعی استان یزد افزود: در این راستا دو متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شدند.
مزیدی ضمن اشاره به اولویت پلیس در مقابله با ورود کالاهای قاچاق تصریح کرد: استفاده از تولیدات داخلی باعث رونق اقتصاد ملی و کاهش بیکاری جوانان کشور خواهد شد.
محورهای ارتباطی استان یزد به دلیل اتصال استان های جنوبی به مرکز کشور و موقعیت این استان در کانون کریدور شمال - جنوب کشور باعث شده تا راه های این استان مورد سوء استفاده برای انتقال کالای قاچاق قرار گیرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار