رئیس هیات مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی اشتهارد:
رئیس هیدت مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی اشتهارد با اشاره به اینکه شهرک صنعتی اشتهارد با کمبود اب موجه است، گفت: در اینده نزدیک این میزان اب پاسخگوی نیاز این شهرک نخواهد بود.
کد خبر: ۴۶۶۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵ 25 July 2017

محمد قربانخانلو در گفتگو با خبرنگار تابناک البرز افزود: اکنون یک سوم ظرفیت شهرک فعال است که اگر زیرساخت ها تکمیل شود ظرفیت اشتغال چند برابر می شود.

وی ادامه داد: برخی واحدهای صنعتی در اشتهارد بدهی بانکی دارند در برهه ای از زمان دچار مشکل بودند و یک سال اخیر کمترین جانشینی بانک ها را داشتیم.

این مسئول گفت: واحدهای غیرفعال رصد و مشکلات بررسی شده ولی اگر واحد صنعتی توان لازم را در این رابطه نداشته باشد به سرمایه گذار دیگری واگذار می شود.

وی گفت: در ۸ ماه اخیر هیچ مشکلی در تصفیه خانه نداشتیم و اقدامات اصلاحی در حال تکمیل است.

این مسئول افزود: برخی واحدها که قبل از برجام مواد اولیه از خارج کشور تهیه می کردند به ناچار با چندین واسطه مواد اولیه وارد کنند و قیمت تمام شده بسیار بالا بود.

وی با اشاره به اینکه برجام فضا را برای تولید کنندگان هموار کرد اضافه کرد: ۶ ماه اخیر شرکت دنیلی در این شهرک به بهره برداری رسید که در دنیا فعالیت چشمگیری دارد.

رییس هیات مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی اشتهارد گفت: واحد تولید کننده اسپک خودرو که بجز ایران ۵ کشور دیگر در دنیا در این رابطه تولید دارند بزودی افتتاح رسمی خواهد شد.

وی افزود: دو شهرک اشتهارد ۲ و شهرک صنعتی نجم آباد و طرح توسعه ناحیه صنعتی کوثر که اخیرا مجوز گرفته شده در دستور کار است.

قربانخانلو گفت: حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ شرکت در این شهرک از حمایت های دولت برای احیا بهره مند شدند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار