کد خبر: ۴۶۶۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱ 25 July 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛دبیر تخصصی دوازدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی یزد با اشاره به اینکه فیلم‌های منتخب جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی در یزد اکران می‌شود، زمانبندی برنامه‌های اختتامیه را اعلام کرد. علیرضا دهقان با اشاره به اینکه برنامه‌های جنبی دوازدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی یزد روزهای پایانی خود را طی می‌کند، اظهار داشت: عصر امروز فیلم "آبی کمرنگ" در یزد اکران و نقد و بررسی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این فیلم ساخته آرش لاهوتی است، خاطرنشان کرد: این برنامه از سلسله برنامه‌های جنبی دوازدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی یزد، از ساعت ١٩ امروز و با حضور کارگردان فیلم در محل سینما تک یزد برگزار می‌شود.

دبیر تخصصی دوازدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی یزد تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه‌های جنبی که برای این جشنواره در نظر گرفته شده، اکران فیلم "متهمین دایره بیستم" است.

دهقان خاطرنشان کرد: این فیلم که توسط حسام اسلامی ساخته شده، نهم مرداد و همزمان با برگزاری برنامه‌های اصلی جشنواره در محل سینما تک یزد اکران و بررسی می‌شود.
دبیر تخصصی دوازدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی یزد با بیان این که تمام آثار در سالن‌های سینما تک یزد اکران می‌شوند، تصریح کرد: در روزهای آینده زمان و سالن اکران آثار اطلاع‌رسانی می‌شود.

دهقان افزود: فیلم‌های منتخب این جشنواره از روز شنبه هفتم تا دو شنبه ٩ مرداد در یزد اکران و در روز سه شنبه ١٠ مرداد هم اختتامیه این جشنواره برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار