معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده:
معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: امروز شاهد تلاش عده ای برای سرگرم کردن دولت به حاشیه ها هستیم تا دولت را از خدمت در همین زمان محدود باز دارند.
کد خبر: ۴۶۶۴۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴ 25 July 2017
به گزارش تابناک رضوی، شهیندخت ملاوردی با اعلام این مطلب افزود: در دنیا بطور طبیعی بعد از انتخابات رقابت جای خود را به رفاقت ها می دهد؛ اما در کشور ما این رقابت ها تشدید و همه تلاش ها برای به زمین زدن دولتِ بر سر کار آمده بکار گرفته می شود.

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده اظهار داشت: امروز شاهد مواردی از این دست در جامعه هستیم حال آنکه باید همه ی تلاش ها برای توسعه بیشتر بکار گرفته شود.

مولاوردی ادامه داد: در شرایطی که در حوزه ی  اقتصاد با وجود همه ی تلاش ها با مسائل اساسی مواجه ایم، برای خروج از رکود و ورود به رونق اقتصادی نیازمند عزم و تلاش گسترده هستیم؛ هنوز شاهد شکل گیری دغدغه مشترک، انسجام و همبستگی نیستیم.

وی گفت: دولت برای تحقق اقتصاد مقاومتی حرکت های اساسی را شروع کرده اما تا زمانی که همه ارکان و قوای نظام در یک مسیر قرار نگیرند این تلاش ها و زحمات به چشم نمی آید؛ ضمن آنکه خیلی ها سعی می کنند این خدمات به چشم نیاید و دیده نشود یا آنکه با شکست مواجه شود.

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده به موضوع برجام نیز اشاره و بیان کرد: در این حوزه نیازمند اجماع ملی هستیم به ویژه آنکه امروز در آمریکا با سر کار آمدن ترامپ و خلف وعده هایی که تشدید می شود، زیر سئوال بردن این موفقیت بزرگ که بزرگترین پرونده سیاسی و هسته ای جهان طی آن بسته شد؛ نمی تواند اقدامی در راستای منافع ملی کشور باشد.

مولاوردی افزود: خلف وعده ها به ویژه که ترامپ آن را دائم مطرح می کند و زیر بار اجرای برجام نمی رود نه تنها چیزی از ارزش این دستاورد بزرگ کم نمی کند بلکه اعتراف او به اینکه بر سر آمریکا کلاه رفته خود دلیلی بر حقانیت جمهوری اسلامی ایران در تحقق برجام است.

وی با بیان این که حفظ همه ی این دستاوردها و تحقق اقتدار ملی نیازمند انسجام، همبستگی و همراهی همه است ادامه داد: عده ای برای آنکه ثابت کنند اتفاقی نیفتاده و نمی افتد و مردم نباید به تغییر و تحول مثبت امیدوار باشند، تلاش خود را بکار بسته اند.

معاون رئیس جمهوری گفت: امید است با حمایت هواداران دولت، همراهی بیش از پیش مردم و شکل گیری کابینه ای منسجم با صداقت و صرات لهجه رئیس جمهوری؛ شاهد باشیم دولتی که در شرایط سخت با همه مخالفت ها و تخریب ها ریل گذاری لازم را برای تحقق شعارها و وعده ها انجام داد؛ این مسیر را در دولت دوازدهم موفق تر و کم اشتباه تر طی کند.

مولاوردی افزود: این خواست مردم است. صدای مردم باید شنیده شود. برای این امر باید مطالبات مردم و وعده هایی که داده شده را دائم پیگیری کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار