نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: بانوان باید همواره سیره و زندگی سراسر برکت حضرت فاطمه معصومه (س) را الگوی خود قرار دهند.
کد خبر: ۴۶۶۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵ 25 July 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛آیت الله محمد ناصری به مناسبت میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) در پیامی با تبریک این روز افزود: حضرت فاطمه معصومه(س) در عبادت و زهد و تقوی سرآمد زمان خود بودند و به القاب شریف حمیده، رشیده و نقیه ملقب و در هوش و ذکاوت و پرهیزگاری نمونه بودند.
وی در این پیام افزوده است: این بانوی بزرگوار اگر عمر کوتاهش اجازه می داد بدون شک همچون زینب کبری (س) اشاعه دهنده علوم و مناقب اهل بیت(ع) در مناطقی از مرکز ایران بود.
امام جمعه یزد تصریح کرد: میلاد با سعادت فاطمه معصومه(س) را روز دختر نامیده اند و این یعنی دختران ما در همه احوالات بخصوص حجاب خود را از چشم نامحرمان و بیگانگان بپوشانند.
ناصری گفت: زنان جامعه اسلامی باید این بانوی کریمه را الگو و سرمشق خود قرار داده و عزت نفس را به بهای بی ارزش چشم و هم چشمی نفروشند و عفت و کرامتی را که سرمایه اصلی دختران و زنان این سرزمین است به هوای مرده ماهواره ها و فضاهای پلید مجازی بر باد ندهند.
حضرت فاطمه معصومه (س ) در اولین روز ماه ذی القعده سال 173 هـ ق، 25 سال بعد از تولد حضرت امام رضا (ع) در شهر مدینه منوره چشم به جهان گشود که این روز به عنوان روز دختر نامگذاری شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار