13 مجتمع آب رسانی روستائی مازندران همزمان در روستای سنگ کتی شهرستان سیمرغ به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۴۶۶۸۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶ 25 July 2017
به گزارش تابناک : با حضور استاندار مازندران و مسئولان استانی و شهرستانی 13 مجتمع آبرسانی روستائی برای اجرای 114 طرح آب رسانی در روستاهای این استان همزمان با استان های کرمانشاه، خراسان جنوبی، لرستان، فارس بصورت ویدئو کنفرانس با دستور معاون اول رئیس جمهور در روستای سنگ کتی شهرتان سیمرغ به بهره برداری رسید.
مدیرعامل شرکاء آب و فاضلاب روستایی مازندران در مراسم افتتاح همزمان طرح های برخوردار ازصندوق ذخیره ملى شرکت آب و فاضلاب روستایی این استان گفت: تاکنون بیش از ٧١ میلیاردتومان برای ٤٦ مجتمع  دارای اولویت هزینه شده است.
مجیدعبداللهی افزود: امروزبه صورت همزمان٣٦ طرح در ١١٤ روستا و ١٤ شهرستان که ٥٠ درصد هزینه آن از صندوق توسعه ملی تامین شده به بهره برداری می رسد.
وی با اشاره به اینکه چهار سال گذشته ١٥٠ طرح در ٤٨٠ روستای مازندران به بهره برداری رسیده است گفت: ١٠٠ هزارخانوار ازاین طرح ها بهره مند شده که برای اتمام این طرح ها ١٥٥ میلیارد تومان هزینه شد.
فلاح استاندار مازندران نیز در این مراسم  با بیان اینکه ٤٥ درصد جمعیت این استان را  روستاییان تشکیل می دهند بر توجه هر چه بیشتر دستگاه های مسئول برای تامین زیرساخت ها و استفاده از صندوق توسعه ملی با هدف تامین آب شرب و کشاورزی در روستاهای محروم مازندران تاکید کرد.





منبع : صدا و سیما 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار