زوج‌های نابارور کشور که توانایی پرداخت هزینه‌های درمان را ندارند می‌توانند از خدمات درمان و اسکان رایگان در استان یزد بهره‌مند شوند.
کد خبر: ۴۶۷۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۲ 26 July 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛ فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: زوج‌های نابارور کشور که توانایی پرداخت هزینه‌های درمان را ندارند می‌توانند از خدمات درمان و اسکان رایگان در استان یزد بهره‌مند شوند.
 سردار اکبر فتوحی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران یزد با اشاره به اینکه علوم حیاتی مورد نیاز بشر در طول تاریخ، توسط خداوند به پیامبران بیان شده اظهار داشت: اصل طب از دین اسلام نشات گرفته و تمام دنیا اعتقاد دارند که بهترین پزشک ابوعلی سینا، پزشک مسلمان ایرانی بوده است.

وی با اشاره به انعقاد تفاهمنامه بین بسیج و دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، گفت: در این طرح ابتدا معلمان استان یزد با طب ایرانی اسلامی آشنا شده و پس از آن این موارد به دانش‌آموزان انتقال داده می‌شود.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد افزود: لازم است که استفاده از طب اسلامی در جامعه فرهنگ‌سازی شود چرا که بسیاری از مشکلاتی که امروز در ارتباط با سلامت جامعه دیده می‌شود، به وسیله این طب برطرف می‌شود.

فتوحی با بیان اینکه این طرح به صورت کاملا علمی و تخصصی انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: تمام اساتید این طرح از پزشکان و متخصصان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی هستند.

وی ادامه داد: استان یزد در حال حاضر به عنوان پیشتاز در این عرصه حرکت کرده و آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی و موسسه بسیج درمان پیشقدم اجرای آن شدند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد خاطرنشان کرد: امیدواریم که در آینده‌ای نزدیک نتیجه این طرح در سراسر کشور اجرایی شود و بتوانیم فرهنگ استفاده از طب ایرانی اسلامی را در تمام ایران ایجاد کنیم.‌

فتوحی گفت: برای طرح درمان زوج‌های نابارور تمام افرادی که توانایی پرداخت هزینه‌های درمان را ندارند با مراجعه به بسیج خود معرفی‌نامه دریافت کرده و از این خدمات بهره‌مند می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار