نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: رفع معضل بیکاری به همکاری و همراهی مردم و دستگاه های اجرایی نیاز دارد و برای نیل به این هدف باید مجموعه ای واحد ایجاد شود.
کد خبر: ۴۶۷۰۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹ 26 July 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛، آیت‌الله محمدرضا ناصری در دیدار مدیران فنی و حرفه‌ای یزد افزود: مراکز فنی و حرفه ای در حل معضل بیکاری و ایجاد اشتغال نقش مهمی را بر عهده دارند و باید در کنار آن از همکاری بخش خصوصی ، خیران و تمام دستگاه های اجرایی استفاده کرد.
امام جمعه یزد گفت: ایجاد یک مجموعه واحد برای رفع مشکل بیکاری با مشارکت بخش های مختلف و بهره گیری از دیدگاه های دلسوزان باید همواره مدنظر متولیان امر در ایجاد اشتغال قرار گیرد.
ناصری گفت: ارائه آموزش های لازم و مورد نیاز و اجرای طرح های مختلف بومی در جذب افراد برای ورود به عرصه کار و تلاش و تولید بسیار موثر است که باید توسط مسئولان پیگیری شود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهار داشت: برگزاری دوره‌های مختلف آموزش فنی و حرفه‌ای بر حسب نیاز استان و همچنین توجه به ظرفیت های مناطق بسیار ضروری است.
ناصری گفت: باید با همه وجود برای تولید و اشتغال که نیاز کنونی جامعه است و همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است یک فعالیت جدی و همگانی انجام گیرد.
هفته اول مردادماه به عنوان هفته ترویج آموزش های فنی و حرفه ای نامگذاری شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار