کد خبر: ۴۷۱۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲ 03 August 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛ انتقال نیمار از بارسلونا به پاری سن ژرمن تبدیل به یکی از جنجالی ترین انتقال های تاریخ فوتبال دنیا شده است.

نیمار با گران ترین قرارداد تاریخ فوتبال دنیا که 198 میلیون پوند است در آستانه انتقال به بارسلونا قرار دارد. برخی از منابع همچون اسکای اسپورت خبر می دهند که او از یک هفته پیش قرارداد خود را پاری سن ژرمن بسته است و مراسمی که برای معارفه او در برج ایفل برگزار می شود کاملا نمایشی است.

منابع دیگر از اختلاف شدید او با مسی و پیکه خبر می دهند.

روز گذشته ناصر الخلیفی مالک باشگاه پاری سن ژرمن در اظهار نظری صریحا اعلام کرد که نیمار دیگر بازیکن پاری سن ژرمن محسوب می شود. البته دو پهلو صحبت می کند. در ادامه مصاحبه اش می گوید که نیمار بازیکن بارسلونا و باید به قوانین این باشگاه احترام گذاشت.

وی گفت: «باشگاه پاری سن ژرمن به تمام قراردادهایی که میان بازیکنان و باشگاه‌ها منعقد شده احترام می‌گذارد. من امیدوارم در مقطع دیگری در این خصوص صحبت کنم زیرا هر اتفاقی باید در زمان خود رخ بدهد. هدف پاری سن ژرمن داشتن بازیکن بزرگ و شناخته شده در سراسر دنیاست که این اتفاق باعث افزایش شهرت باشگاه شده و شرایط را برای بازیکنان و کادر فنی برای رسیدن به سطح مورد انتظار فراهم می‌کند.»

نفرت از نیمار

به گزارش جام جم آنلاین، نفرت از ستاره برزیلی بارسلونا روز به روز نزد هواداران این تیم بیشتر می شود. او به خاطر پیوستن به تیم پاری سن ژرمن همه چیز را زیر پا می گذارد. از ایجاد اختلاف بین او و مسی گرفته تا کتک کاری با سمودو هم تیمی اش.
او روز گذشته با یکی از هواداران بارسلونا هم درگیری پیدا کرد. این تصویر نشان می دهد که نیمار با یکی از هوادارانی که بابت اصرار او به پیوستن به تیم پاریسی اعتراض کرده بود درگیر می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار