در روزهای گذشته یک کارگر شرکت فولاد آلیاژی ایران در یزد بر اثر حادثه کاری جان خود را از دست داد. کارفرما می‌گوید: سهل‌انگاری کارگر به مرگ او منجر شده است.
کد خبر: ۴۷۱۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۱ 03 August 2017
  1. به گزارش «تابناک یزد»؛در روزهای گذشته، «رامین زارع » کارگر شرکتی کارخانه فولاد آلیاژی ایران در حین تعمیر پاتیل‌های شرکت دچار حادثه شد و جان باخت. علت مرگ این کارگر ، جدا شدن و اصابت گوشواره پاتیل به سَر او عنوان شده است.

  2. روابط عمومی کارخانه فولاد آلیاژی ایران نیز در ارتباط با حادثه، به خبرنگار ایلنا گفت: کارگر متوفی، طرف قرارداد با یک شرکت پیمانکاری بوده که این شرکت در زمینه آماده‌سازی و تنظیم پاتیل‌ها کار می‌کند.

  3. این مقام مسئول با اصرار بر اینکه این حادثه شخصی بوده و حاصل سهل‌انگاری خود کارگر بوده، از تلاش برای رسانه‌ای کردن حادثه منجر به مرگ این کارگر انتقاد کرده و گفت: هنوز گزارش اداره کار و نتیجه‌ بحث‌های ایمنی فنی منتشر نشده ولی اطمینان داریم که سهل‌انگاری خود کارگر بوده‌است و چرا شما رسانه‌ها اصرار دارید حادثه کم‌اهمیتی که ارزش خبری ندارد را بزرگ کنید.

  4. به گزارش ایلنااین مقام مسئول در شرایطی که مهمترین مساله حفظ جان کارگران و به عبارتی، اول ایمنی و بعد کار است، از رسانه‌ای کردن اخبار مربوط به مرگ و میر کارگران ابراز تعجب و در عین حال ناراحتی کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار