رئیس سازمان صنعت، معدن، تجارت استان یزد با اشاره به آغاز مرحله دوم پرداخت تسهیلات رونق تولید به واحدهای صنعتی یزد گفت: متقاضیان می‌توانند برای دریافت این تسهیلات به سامانه بهین یاب مراجعه کنند.
کد خبر: ۴۷۴۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۹ 08 August 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛ رئیس سازمان صنعت، معدن، تجارت استان گفت: در سال گذشته 16هزار میلیارد تومان برای پرداخت و ایجاد رونق اشتغال در 7500واحد صنعتی کوچک و متوسط در کشور اختصاص یافت که استان یزد در ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی نقش به سزایی داشت.

علمدار افزود: در همین راستا کارگروه رفع موانع تولید به ریاست استاندار و دبیری صنعت معدن و تجارت استان یزد تشکیل شد و از 1100میلیارد تومان تسهیلات، 850میلیارد تومان آن در قالب تسهیلات مستقیم و غیرمستقیم به 900واحد تولیدی پرداخت شدکه از این لحاظ استان یزد جزء چهار استان برتر در زمینه پرداخت تسهیلات قرار گرفت و زمینه اشتغال 40هزار نفر در بخش صنعت معدن و تجارت استان فراهم شد. 

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری نیز طرح رونق اشتغال تمدید شدو 20هزار میلیارد تومان تسهیلات برای 10هزار واحد تولیدی در کشور و 10هزار میلیارد تومان دیگر برای بازسازی 5هزار  واحد تولیدی در کشور تصویب شد.

رئیس صنعت معدن و تجارت استان یزد افزود: در استان یزد نیز مادرحال بررسی درخواست 408 فقره درخواست وام از طریق سامانه بهین یاب هستیم که انشاالله با همکاری بانک های عامل تسهیلات به متقاضیان پرداخت شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار