کد خبر: ۴۷۶۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹ 11 August 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛ رئیس پلیس آگاهی استان یزد گفت: ماموران پلیس استان در بازرسی از یک دستگاه تریلی "ولوو" ۹۸۲ حلقه "رینگ" خارجی قاچاق به ارزش هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال را کشف کردند.
سرهنگ حسین رضایی اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران پلیس استان یزد، هنگام گشت‌زنی و کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه تریلی "ولوو" به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک شده و خودرو را برای بازرسی متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از این تریلی کانتینردار، 982 حلقه "رینگ" خارجی فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی و قاچاق را کشف کردند.

رضایی با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله رینگ قاچاق را هفت میلیارد و 600 میلیون ریال برآورد کردند، افزود: در این رابطه یک متهم نیز دستگیر و به محاکم قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان یزد خاطرنشان کرد: متهم این محموله قاچاق را از جنوب شرق کشور بارگیری و قصد انتقال به تهران را داشت که توسط ماموران پلیس استان دستگیر و محموله کشف شده نیز تحویل گمرک استان یزد شد.

رضایی همچنین از عملیات شب گذشته ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر و کشف 90 کیلوگرم تریاک از سه کوله باری خبر داد.

وی ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شب گذشته هنگام کنترل محورهای ورودی استان یزد، متوجه حضور چند نفر از سوداگران مرگ شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان یزد با اشاره به عملیات ضربتی و غافلگیرانه ماموران پلیس ادامه داد: ماموران در این عملیات سه نفر از سوداگران مرگ را که به صورت کوله باری در حال حرکت بودند دستگیر و 90 کیلو تریاک را از آنها کشف کردند و متهمان دستگیر شده با دستور مقام قضایی روانه زندان شدند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار